Cena: 56.99 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Firma jako caÅ‚ość PorzÄ…dkowanie chaosu korporacyjnego | za 56.99 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten ...
zobacz więcej informacji
Cena: 56.99 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Firma jako caÅ‚ość PorzÄ…dkowanie chaosu korporacyjnego | za 56.99 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: Helion - Onepress
Kategoria: Nauka, biznes/ZarzÄ…dzanie
ISBN: 9788328336612
Waga: 0.5800 kg
Rok wydania: b/d
Chaos, chaos, wszÄ™dzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcjÄ…, ponieważ zamówienia docierajÄ… do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupiÅ‚, albo owszem - ten, tyle że w zbyt maÅ‚ej/zbyt dużej iloÅ›ci. Faktury kupujÄ…cy nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami ksiÄ™gowość zapomniaÅ‚a jÄ… wystawić. DziaÅ‚ obsÅ‚ugi klienta gÄ™sto siÄ™ tÅ‚umaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wÅ›ciekli handlowcy okupujÄ… biurko dyrektora marketingu - przekrzykujÄ…c siÄ™ nawzajem, narzekajÄ… na marketingowców i pytajÄ…: "Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?". "Nie ma - broni swoich ludzi dyrektor marketingu. - Nie ma, bo nie zÅ‚ożyliÅ›cie na czas zapotrzebowania. ZresztÄ…, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu". Zamieszanie, nerwy, baÅ‚agan. Stan naturalny w wiÄ™kszoÅ›ci dużych przedsiÄ™biorstw.SkÄ…d to siÄ™ bierze?Krótkowzroczność, daleko posuniÄ™ta specjalizacja, Å›ciÅ›le okreÅ›lony zakres obowiÄ…zków na każdym stanowisku wyÅ‚Ä…czajÄ… w umysÅ‚ach pracowników tzw. Å›wiadomość biznesowÄ…. TracÄ… oni zdolność ustalania priorytetów i postrzegania swojej pracy szerzej, z punktu widzenia skutecznoÅ›ci firmy. Tymczasem nawet pojedyncza nietrafnie podjÄ™ta decyzja w jednym dziale skutkować może obniżeniem efektywnoÅ›ci caÅ‚ego korporacyjnego mechanizmu. Jak to zmienić? Jak wyrwać przedsiÄ™biorstwo z chaosu?Po pierwsze, trzeba zrozumieć, że ludzie sÄ… tylko ludźmi i zawsze bÄ™dÄ… stawiać wÅ‚asny interes nad interes kolegi z innego dziaÅ‚u. Po drugie, sprzÄ™gnąć interes pracownika z interesem przedsiÄ™biorstwa. Proste? Nie, raczej trudne. Wykonalne? Jak najbardziej, jeÅ›li bÄ™dzie siÄ™ dziaÅ‚ać krok po kroku, konsekwentnie eliminujÄ…c poukrywane po firmowych kÄ…tach problemy. Design Thinking to nie tylko metoda tworzenia innowacji produktowych, ale też narzÄ™dzie pozwalajÄ…ce na sprawne zarzÄ…dzanie organizacjÄ….Åukasz KuciÅ„ski — wÅ‚aÅ›ciciel firmy szkoleniowej Biznes Plus oraz Prezes ZarzÄ…du AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada wieloletnie doÅ›wiadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu dziaÅ‚ania. Do 2011 roku Dyrektor DziaÅ‚u Nauczania JÄ™zyków Obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych. Współtwórca koncepcji CGT (Corporate Global Thinking) — metody kreatywnego rozwiÄ…zywania problemów w przedsiÄ™biorstwach. Specjalizuje siÄ™ w prowadzeniu szkoleÅ„ z zakresu zarzÄ…dzania, sprzedaży, marketingu, ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem efektywnych strategii komunikacyjnych opartych na analizie osobowoÅ›ci zawodowej, innowacji w zarzÄ…dzaniu oraz marketingu 4.0. Twórca autorskiego programu studiów podyplomowych na kierunku Akademia Menedżera Sprzedaży w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy, SpoÅ‚ecznej Akademii Nauk w Åodzi, wykÅ‚adowca oraz koordynator bloku Marketing i Sprzedaż na Studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy i Toruniu/Franklin University Columbus/Ohio. CzÅ‚onek Komisji SÄ™dziowskiej w prestiżowym konkursie PNSA (Polish National Sales Awards) dla wszystkich osób zwiÄ…zanych zawodowo ze sprzedażą i zarzÄ…dzaniem sprzedażą. Organizator wielu konferencji na temat sprzedaży i przedsiÄ™biorczoÅ›ci w ramach programu Åódź PrzedsiÄ™biorcza oraz Kujawy PrzedsiÄ™biorcze. Prelegent i mówca na ogólnopolskich konferencjach z cyklu Nowoczesne Techniki Sprzedaży. Autoryzowany partner systemu wspomagajÄ…cego ZarzÄ…dzanie Zasobami Ludzkimi — Badania Facet5 do diagnozowania osobowoÅ›ci zawodowej. Autor bloga o sprzedaży, zarzÄ…dzaniu i marketingu oraz wielu publikacji na temat zarzÄ…dzania.Dagmara Mielczarek — absolwentka WydziaÅ‚u ZarzÄ…dzania Uniwersytetu Åódzkiego kierunek ZarzÄ…dzanie i Marketing. Ekspert w dziedzinie marketingu, sprzedaży, zarzÄ…dzania zasobami ludzkimi oraz metodologii Design Thinking . Przez 12 lat tworzyÅ‚a strategie marketingowe dla firm z sektora MÅšP oraz zarzÄ…dzaÅ‚a zespoÅ‚ami sprzedażowymi. Jest współtwórcÄ… i prowadzÄ…cÄ… Akademii E-commerce dla przedsiÄ™biorców z zakresu narzÄ™dzi e-marketingu. Obecnie wÅ‚aÅ›ciciel firmy Design Thinking Centre. Koordynuje i realizuje zÅ‚ożone projekty wykorzystujÄ…ce Design Thinking jako narzÄ™dzie w obszarze budowania przewagi konkurencyjnej, innowacji, restrukturyzacji, sprzedaży, marketingu, komunikacji, rekrutacji i rozwoju kompetencji pracowników na różnych szczeblach. Doradza przedsiÄ™biorcom w zakresie tworzenia strategii, kampanii reklamowych, zarzÄ…dzania zasobami ludzkimi oraz metod minimalizacji kosztów i ograniczenia ryzyka. ZarzÄ…dza zÅ‚ożonymi projektami z zakresu budowania marki miejsca, produktu oraz projektowania przestrzeni. CzÄ™sto siÄ™ga przy tym po niekonwencjonalne metody oparte miÄ™dzy innymi na konsultacjach spoÅ‚ecznych. WykÅ‚adowca w Wyższej Szkole Bankowej oraz SpoÅ‚ecznej Akademii Nauk, gdzie prowadzi zajÄ™cia praktyczne dla menedżerów z wykorzystania Design Thinking w dziaÅ‚ach sprzedaży i marketingu.
KUP TERAZ