Cena: 35.40 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupÄ™ metodÄ… Decision Making for Leaders za 35.40 zł w księgarni onepress.pl
Dyrektywny czy partycypacyjny? Jaki styl zarzÄ…dzania wybraÅ‚by wspóÅ‚czesny lider? Odpowiedź brzmi: to zależy od sytuacji. SÄ… bowiem...
zobacz więcej informacji
Cena: 35.40 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupÄ™ metodÄ… Decision Making for Leaders za 35.40 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/ZarzÄ…dzanie/ZarzÄ…dzanie
ISBN: 9788328342125
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Dyrektywny czy partycypacyjny? Jaki styl zarzÄ…dzania wybraÅ‚by wspóÅ‚czesny lider? Odpowiedź brzmi: to zależy od sytuacji. SÄ… bowiem takie przypadki, w których wiÄ™cej korzyÅ›ci przyniesie wskazanie ludziom gotowych rozwiÄ…zaÅ„, wytyczenie Å›cieżek, jakimi podwÅ‚adni powinni siÄ™ poruszać. SÄ… też inne sytuacje, w których lepiej siÄ™ sprawdzi oddanie wÅ‚adzy, ponieważ cel osiÄ…gnąć można jedynie poprzez wzbudzenie maksymalnego poczucia odpowiedzialnoÅ›ci i zaangażowania u każdego z czÅ‚onków zespoÅ‚u. WspóÅ‚czesny lider powinien Å›wiadomie i elastycznie dostosowywać swój styl zarzÄ…dzania do wymogów chwili, sytuacji rynkowej, oczekiwaÅ„ Å›rodowiska, w jakim firma dziaÅ‚a. Tylko skÄ…d wiadomo, który styl w konkretnym momencie zastosować? W 1973 roku ukazaÅ‚a siÄ™ praca pt. Przywództwo i podejmowanie decyzji. Jej wspóÅ‚autorem byÅ‚ profesor Victor H. Vroom. W publikacji tej zademonstrowano matematycznie umocowany model przywództwa odnoszÄ…cy siÄ™ do kwestii stopnia partycypacji podwÅ‚adnych w procesie rozwiÄ…zywania problemów. Na tej podstawie Vroom wraz ze swoim zespoÅ‚em z Uniwersytetu Yale opracowaÅ‚ i przedstawiÅ‚ model przywództwa powszechnie dziÅ› okreÅ›lany jako Decision Making for Leaders. Wprowadza on pięć różnych wzorców angażowania zespoÅ‚ów i podpowiada, który z nich bÄ™dzie najskuteczniejszy w danej sytuacji. Ta książka, napisana na podstawie wieloletnich doÅ›wiadczeÅ„ w prowadzeniu szkoleÅ„ menedżerskich czerpiÄ…cych z modelu profesora Vrooma, stanowi gotowy podrÄ™cznik ćwiczeniowy dla każdego Å›wiadomego lidera. Robert Zych — absolwent WydziaÅ‚u Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczyÅ‚ siÄ™ w firmie Warszawa Coca-Cola Bottlers Ltd. Od 1997 roku prowadzi firmÄ™ szkoleniowÄ… Kontrakt OSH razem ze swoimi mentorami i nauczycielami: Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem. Jest autorem książek Gen sprzedawcy, Lider sprzedaży i Szef w roli coacha. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży. SzkoliÅ‚ w Polsce firmy z listy 100 najwiÄ™kszych. Specjalizuje siÄ™ w szkoleniach sprzedażowych dla handlowców i szefów zespoÅ‚ów, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i naukÄ™ w miejscu pracy. Odpowiada także za sprzedaż w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne doÅ›wiadczenia. WiÄ™cej o autorze na www.kontraktosh.pl.
KUP TERAZ