Cena: 25.75 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Twoja firma w social mediach podrÄ™cznik marketingu internetowego dla maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw wyd. 2 za 25.75 zł w księgarni madbooks.pl
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Faceboo...
zobacz więcej informacji
Cena: 25.75 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Twoja firma w social mediach podrÄ™cznik marketingu internetowego dla maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw wyd. 2 za 25.75 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Podręczniki
ISBN: 9788328342248
Waga: 0.3200 kg
Rok wydania: 2018
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.
Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.
Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.
Marcin Å»ukowski — cyfrowy tubylec, account manager w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje siÄ™ kluczowymi klientami. Aktywny dziaÅ‚acz IAB Polska, autor artykułów branżowych. WystÄ™puje na konferencjach i szkoleniach. WykÅ‚ada na Uczelni Åazarskiego. ZaÅ‚ożyÅ‚ fundacjÄ™ Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadziÅ‚ Stowarzyszenie MÅ‚odaRP, aktywizujÄ…ce mÅ‚odych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom i instytucjom.
KUP TERAZ