Cena: 13.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieÅ‚, które przetrwajÄ… próbÄ™ czasu za 13.90 zł w księgarni onepress.pl
Jak to możliwe, że film Skazani na Shawshank nie osiÄ…gnÄ…Å‚ sukcesu w momencie premiery, lecz z czasem zarobiÅ‚ 100 milionów dolar&o...
zobacz więcej informacji
Cena: 13.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieÅ‚, które przetrwajÄ… próbÄ™ czasu za 13.90 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Kompetencje osobiste/Automotywacja
ISBN: 9788328344112
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Jak to możliwe, że film Skazani na Shawshank nie osiÄ…gnÄ…Å‚ sukcesu w momencie premiery, lecz z czasem zarobiÅ‚ 100 milionów dolarów i staÅ‚ siÄ™ obrazem kultowym? Jak to możliwe, że książka 48 praw wÅ‚adzy nie trafia na listy bestsellerów od ponad dekady, a mimo to jej sprzedaż przekroczyÅ‚a milion egzemplarzy? Jak to możliwe, że czÅ‚onkowie grupy Iron Maiden nadal sÄ… w stanie wypeÅ‚niać stadiony fanami swojej twórczoÅ›ci, choć od 40 lat nie mogÄ… liczyć na szerszÄ… obecność w radiu czy telewizji? Jak stworzyć coÅ›, co z czasem bÄ™dzie zyskiwać na wartoÅ›ci? PrzeważajÄ…ca część nowoÅ›ci znika z rynku równie szybko, jak siÄ™ na nim pojawia. Dotyczy to wszystkich branż, od książek poczÄ…wszy, na narzÄ™dziach skoÅ„czywszy. JeÅ›li już jakiÅ› produkt odnosi sukces, najczęściej jest gwiazdÄ… jednego sezonu - po piÄ™ciu latach nikt o niej nie pamiÄ™ta. Mimo to każdy potrafi wymienić książkÄ™ lub film, do którego wraca mimo upÅ‚ywu czasu. Co ciekawe, te ponadczasowe hity czÄ™sto w momencie premiery nie cieszyÅ‚y siÄ™ dużą popularnoÅ›ciÄ…. Ich wartość raczej rosÅ‚a stopniowo, z upÅ‚ywem lat. Każdy, kto chciaÅ‚by doÅ‚Ä…czyć efekt swojej pracy do tego elitarnego grona, powinien zadać sobie pytanie: jakie mechanizmy rzÄ…dzÄ… tworzeniem takich dzieÅ‚? W tej książce nie znajdziesz prostej recepty na krótki sukces. Dowiesz siÄ™ natomiast, jak pracowaÅ‚y najwybitniejsze umysÅ‚y naszych czasów stojÄ…ce za powodzeniem najwiÄ™kszych bestsellerów ostatnich lat. Przekonasz siÄ™, że nie istnieje jedna metoda kreowania dzieÅ‚, które mogÅ‚yby zdobyć wiernych odbiorców na dekady. Istnieje za to bardzo ważny sposób postrzegania relacji miÄ™dzy dzieÅ‚em a jego odbiorcÄ…. MiÄ™dzy fazÄ… projektowania czy kreowania a fazÄ… marketingu nie może być wyraźnej granicy. Cel, któremu ma sÅ‚użyć produkt, oraz wizja docelowych odbiorców towarzyszÄ… myÅ›lom i dziaÅ‚aniom autora od pierwszego dnia pracy nad dzieÅ‚em. Innymi sÅ‚owy, holistyczne traktowanie tego procesu zwiÄ™ksza szansÄ™ dzieÅ‚a na przetrwanie próby czasu. I do takiego wÅ‚aÅ›nie holistycznego podejÅ›cia zainspiruje CiÄ™ ta książka. DziÄ™ki tej książce dowiesz siÄ™, jak: tworzyć z myÅ›lÄ… o trwaÅ‚oÅ›ci dzieÅ‚a - jak Rick Rubin, wspóÅ‚autor sukcesu Adele, Jay-Z czy Red Hot Chili Peppers rygorystycznie kontrolować każdy ważny dla odbiorcy element dzieÅ‚a - jak Tim Ferriss, autor uwielbianych od lat książek uchwycić nie tylko ducha swoich czasów, ale także to, co ponadczasowe - jak Jerry Seinfeld, którego znakomity sitcom wszedÅ‚ do wspóÅ‚czesnego kanonu wykorzystać wsparcie zespoÅ‚u i otrzymywane informacje zwrotne na możliwie wczesnym etapie - jak Harper Lee, która zmieniÅ‚a sÅ‚aby rÄ™kopis w klasykÄ™ wspóÅ‚czesnej literatury budować platformÄ™ wiernych i oddanych zwolenników - jak Winston Churchill, Stefan Zweig czy Lady Gaga
KUP TERAZ