Cena: 41.40 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Customer Experience Management. Moc pozytywnych doÅ›wiadczeÅ„ na Å›cieżce Twojego klienta za 41.40 zł w księgarni onepress.pl
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki....
zobacz więcej informacji
Cena: 41.40 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Customer Experience Management. Moc pozytywnych doÅ›wiadczeÅ„ na Å›cieżce Twojego klienta za 41.40 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Marketing/Zachowanie konsumentów
ISBN: 9788328348004
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
JeÅ›li tak siÄ™ skÅ‚ada, że jesteÅ› marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatycznÄ… osobÄ…, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi CiÄ™, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty majÄ… tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym Å›wietle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z markÄ… może zniszczyć wczeÅ›niejsze pozytywne doÅ›wiadczenia. Wykorzystujesz tÄ™ wiedzÄ™ w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy ? Takich osób jest jednak niewiele. WiÄ™kszość z nas potrzebuje wskazówek i narzÄ™dzi, by móc w peÅ‚ni Å›wiadomie zaprojektować pozytywne doÅ›wiadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z markÄ…. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usÅ‚ugi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. ZÅ‚a: by skutecznie je wykorzystać, trzeba bÄ™dzie zainwestować czas i energiÄ™, przeprowadzajÄ…c caÅ‚y proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakoÅ„czyć na zÅ‚ej - zgadnij dlaczego): projektowanie doÅ›wiadczeÅ„ to naprawdÄ™ Å›wietna zabawa. JeÅ›li wiÄ™c chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doÅ›wiadczeÅ„ Twoich klientów i uporzÄ…dkować te procesy w swojej firmie - kup tÄ™ książkÄ™! PierwszÄ… strategiÄ™ komunikacji marki zaprojektowaÅ‚am zupeÅ‚nie intuicyjnie, a patrzÄ…c z perspektywy lat - również z niewielkÄ… "twardÄ…" wiedzÄ… marketingowÄ…. Ta strategia byÅ‚a dobra - może nie bardzo dobra, ale naprawdÄ™ dobra. PoczuÅ‚am ogromnÄ… satysfakcjÄ™, ale także chęć, by dowiedzieć siÄ™, jak to wszystko dziaÅ‚a w szczegóÅ‚ach, jak siÄ™ Å‚Ä…czy, gdzie sÄ… ważne zależnoÅ›ci, co z czego wynika. Wtedy zaczęłam siÄ™ naprawdÄ™ solidnie uczyć marketingu i psychologii konsumenta. SkoÅ„czyÅ‚am studia podyplomowe na kierunku strategiczna komunikacja marki na AGH, przeczytaÅ‚am dziesiÄ…tki, jeÅ›li nie setki książek, przesÅ‚uchaÅ‚am wiele wykÅ‚adów. Dalej siÄ™ uczÄ™, ale tym, co już wiem, bardzo chÄ™tnie siÄ™ dzielÄ™ - ze studentami i sÅ‚uchaczami, prowadzÄ…c szkolenia dotyczÄ…ce budowania marek i projektowania pozytywnych doÅ›wiadczeÅ„ ich klientów, i z moimi klientami, z którymi wspóÅ‚pracujÄ™, pomagajÄ…c im tworzyć dÅ‚ugoterminowÄ…, skutecznÄ… komunikacjÄ™ marketingowÄ…. BÄ™dzie mi miÅ‚o, jeÅ›li doÅ‚Ä…czysz do którejÅ› z tych grup. Katarzyna Wojciechowska
KUP TERAZ