Customer Experience Management - Wojciechowska Katarzyna - 10 ofert

Customer Experience Management - Podsumowanie ofert

Liczba ofert: 10.
Książkę Customer Experience Management można najtaniej kupić w sklepie internetowym onepress.pl za jedyne 41.40zł.
Średnia cena książki Customer Experience Management wynosi 52.148000zł.

Książka ePub Customer Experience Management. Moc pozytywnych doÅ›wiadczeÅ„ na Å›cieżce Twojego klienta - Katarzyna Wojciechowska

Cena: 41.40
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Customer Experience Management. Moc pozytywnych doÅ›wiadczeÅ„ na Å›cieżce Twojego klienta za 41.40 zł w księgarni onepress.pl
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki....

zobacz więcej informacji

Książka ePub Customer Experience Management Moc pozytywnych doÅ›wiadczeÅ„ na Å›cieżce Twojego klienta - Wojciechowska Katarzyna

Cena: 42.33
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Customer Experience Management Moc pozytywnych doÅ›wiadczeÅ„ na Å›cieżce Twojego klienta za 42.33 zł w księgarni dadada.pl
Konkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiejsz...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Customer Experience Management. Moc pozytywnych... - Katarzyna Wojciechowska

Cena: 42.42
Sklep: dobre-ksiazki.com.pl
Kup teraz Customer Experience Management. Moc pozytywnych... za 42.42 zł w księgarni dobre-ksiazki.com.pl
Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klientaKonkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet w...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Customer Experience Management Katarzyna Wojciechowska ! - Katarzyna Wojciechowska

Cena: 44.27
Sklep: gandalf.com.pl
Kup teraz Customer Experience Management Katarzyna Wojciechowska ! za 44.27 zł w księgarni gandalf.com.pl
- najszybsza wysyłka! - najszybsza wysyłka!

zobacz więcej informacji

Książka ePub Customer Experience Management. Moc pozytywnych doÅ›wiadczeÅ„ na Å›cieżce twojego klienta - brak

Cena: 46.99
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Customer Experience Management. Moc pozytywnych doÅ›wiadczeÅ„ na Å›cieżce twojego klienta za 46.99 zł w księgarni madbooks.pl
Konkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiej...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Customer Experience Management - Wojciechowska Katarzyna

Cena: 52.95
Sklep: mestro.pl
Kup teraz Customer Experience Management za 52.95 zł w księgarni mestro.pl
Konkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiejsz...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Customer Experience Management - Wojciechowska Katarzyna

Cena: 52.97
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Customer Experience Management za 52.97 zł w księgarni selkar.pl
Konkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiejsz...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Customer Experience Management | - Wojciechowska Katarzyna

Cena: 62.10
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Customer Experience Management | za 62.10 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Konkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiejsz...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Customer Experience Management | ZAKŁADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA - Wojciechowska Katarzyna

Cena: 67.05
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Customer Experience Management | ZAKŁADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 67.05 zł w księgarni profit24.pl
Konkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiejsz...

zobacz więcej informacji

Książka ePub Customer Experience Management. Moc pozytywnych doÅ›wiadczeÅ„ na Å›cieżce Twojego klienta - Katarzyna Wojciechowska

Cena: 69.00
Sklep: septem.pl
Kup teraz Customer Experience Management. Moc pozytywnych doÅ›wiadczeÅ„ na Å›cieżce Twojego klienta za 69.00 zł w księgarni septem.pl
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki....

zobacz więcej informacji