Cena: 80.10 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Mapowanie wrażeÅ„. Kreowanie wartoÅ›ci przy pomocy Å›cieżek klienta, schematów usÅ‚ug i diagramów. Wydanie II za 80.10 zł w księgarni onepress.pl
Rozczarowany klient, który doÅ›wiadczyÅ‚ negatywnych wrażeÅ„ podczas korzystania z produktu, nastÄ™pnym razem wybierze innÄ… ofertÄ™. To z...
zobacz więcej informacji
Cena: 80.10 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Mapowanie wrażeÅ„. Kreowanie wartoÅ›ci przy pomocy Å›cieżek klienta, schematów usÅ‚ug i diagramów. Wydanie II za 80.10 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788328385726
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Rozczarowany klient, który doÅ›wiadczyÅ‚ negatywnych wrażeÅ„ podczas korzystania z produktu, nastÄ™pnym razem wybierze innÄ… ofertÄ™. To zrozumiaÅ‚a reakcja. Z punktu widzenia dostawcy produktu istotniejsze sÄ… przyczyny tych negatywnych wrażeÅ„. Okazuje siÄ™, że problem ten czÄ™sto wymyka siÄ™ Å›wiadomoÅ›ci osób odpowiedzialnych za produkt. Tymczasem uchwycenie wrażeÅ„ klientów za pomocÄ… ich zarejestrowanych zachowaÅ„ może siÄ™ stać podstawÄ… do zaplanowania i przeprowadzenia konkretnych zmian - takich, które pozwolÄ… przy zachowaniu celów biznesowych speÅ‚nić oczekiwania klientów co do oferowanych produktów czy usÅ‚ug. To kolejne, zaktualizowane i uzupeÅ‚nione wydanie znakomitego przewodnika po mapowaniu wrażeÅ„ użytkownika. W praktyczny sposób pokazano tu szereg technik i narzÄ™dzi, dziÄ™ki którym można Å‚atwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, by na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów. Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchronizacji. Opisano, w jaki sposób przeprowadzić caÅ‚y proces mapowania, co uÅ‚atwia zidentyfikowanie obecnych wrażeÅ„ użytkowników. Sporo miejsca poÅ›wiÄ™cono szczegóÅ‚owemu omówieniu wybranych rodzajów diagramów, takich jak schemat usÅ‚ugi, mapa Å›cieżek klienta, mapa wrażeÅ„ czy mapa ekosystemu - relatywnie nowe narzÄ™dzie, które pozwala na wizualizacjÄ™ rozlegÅ‚ych systemów elementów i Å‚Ä…czÄ…cych je zależnoÅ›ci. W książce: analiza bieżących zmian otoczenia biznesowego za pomocÄ… technik mapowania diagramy dla potrzeb interakcji wielokanaÅ‚owej facylitacja w mapowaniu użycie wyników mapowania do planowania rzeczywistych dziaÅ‚aÅ„ zastosowanie technik mapowania w projektach niekomercyjnych Mapowanie wrażeÅ„. Czego zatem oczekujÄ… od Ciebie Twoi klienci?
KUP TERAZ