Cena: 11.97 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz KsztaÅ‚towanie dobrych relacji z klientami za 11.97 zł w księgarni selkar.pl
Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiors...
zobacz więcej informacji
Cena: 11.97 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz KsztaÅ‚towanie dobrych relacji z klientami za 11.97 zł w księgarni selkar.pl
Wydawca: BC Edukacja
Kategoria: Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Ekonomia/Organizacja i zarządzanie/Kadry. Zarządzanie personelem
ISBN: 9788361059295
Waga: 0.1100 kg
Rok wydania: 2015
Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.
Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta. Omawiane są w niej zarówno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne.
Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.
KUP TERAZ