Cena: 21.75 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz JÄ™zyk polski. Jest tyle do powiedzenia. PodrÄ™cznik. Klasa 3. Część 1. Gimnazjum za 21.75 zł w księgarni lideria.pl
Lekturze, pracy z tekstem i kształceniu kulturowemu towarzyszy ściśle z nimi zintegrowana nauka o języku jako narzędziu komunikacji i sposobie ...
zobacz więcej informacji
Cena: 21.75 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz JÄ™zyk polski. Jest tyle do powiedzenia. PodrÄ™cznik. Klasa 3. Część 1. Gimnazjum za 21.75 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Stentor
Kategoria: Książki / Podręczniki
ISBN: 9788361245711
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Lekturze, pracy z tekstem i kształceniu kulturowemu towarzyszy ściśle z
nimi zintegrowana nauka o języku jako narzędziu komunikacji i sposobie
widzenia świata. W sposób planowy i konsekwentny podręcznik uczy, jak
sprawnie, poprawnie i skutecznie porozumiewać się z innymi, podpowiada,
jak radzić sobie w różnych sytuacjach komunikacyjnych, jak stopniowo
doskonalić formy pisemne i jak mówić do słuchaczy.
Wiedza gramatyczna, przydatna do lepszego rozumienia języka i
sprawniejszego władania tym narzędziem, podawana jest w sposób
systematyczny w stałym miejscu każdego rozdziału.
Teksty zebrane w podręczniku należą do różnych gatunków piśmiennictwa:
literatury pięknej, piśmiennictwa popularnonaukowego, publicystyki,
dziennikarstwa. Reprezentowany jest też dział tekstów użytkowych. Dobór
materiału odbija zróżnicowanie języka i jego funkcji, a zarazem
ilustruje rozmaitość aspektów omawianego tematu. Ważne miejsce w
podręcznikach zajmuje także przekaz ikoniczny.
Nowoczesna metodyka, odpowiadająca wyzwaniom współczesności – to
najważniejszy atut podręczników STENTORA. Seria podręczników „Jest tyle
do powiedzenia!†przygotowuje uczniów do życia W SPOÅECZEŃSTWIE
INFORMACYJNYM, w którym łatwy i powszechny dostęp do informacji wymaga
wysokich umiejętności posługiwania się tymi informacjami.
* Autorzy podręczników z serii „Jest tyle do powiedzenia!†kładą
nacisk na naukę czytania tekstów ze zrozumieniem i ich krytyczną
analizę, formułowanie problemów i poszukiwanie własnych rozwiązań.
* Konsekwentnie odchodzą od metody wykładu, którego celem jest
wyłącznie przekaz informacji. Wiadomościom podawanym w podręczniku
towarzyszą zadania, które pokazują, w jakim celu i w jaki sposób można
daną informację wykorzystać.
* Każdy temat naświetlany jest z różnych stron, tak by pobudzić
dociekliwość ucznia, pomóc w zdefiniowaniu własnych problemów, otworzyć
go na różne opinie i wizje, zachęcić do niestereotypowego myślenia.
* Problemy, które odwołują się do doświadczeń ucznia, w pierwszej
kolejności mają go skłonić do rozmowy, wyzwolić chęć dzielenia się
KUP TERAZ