Cena: 62.99 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Pomiar marketingu i sprzedaży | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 62.99 zł w księgarni profit24.pl
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecny...
zobacz więcej informacji
Cena: 62.99 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Pomiar marketingu i sprzedaży | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 62.99 zł w księgarni profit24.pl
Wydawca: Nieoczywiste
Kategoria: Literatura faktu/Biografie
ISBN: 9788363391232
Waga: 0.4400 kg
Rok wydania: b/d
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badaÅ„ dotyczÄ…cych sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myÅ›lÄ… o obecnych oraz przyszÅ‚ych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzÄ™dzi i mierników, ograniczajÄ…c naukowÄ… dyskusjÄ™ do minimum i skupiajÄ…c siÄ™ na przedstawianiu dziaÅ‚aÅ„, jakie należy podjąć, by uzyskać potrzebne dane. „Zawartość książki jest efektem rozmów z pracownikami działów marketingu i sprzedaży. To ich pytaliÅ›my o potrzeby informacyjne, prowadzone analizy i badania oraz projekty, które chcieliby podjąć w przyszÅ‚oÅ›ci. PracujÄ…c nad książkÄ…, opieraliÅ›my siÄ™ także na wÅ‚asnych doÅ›wiadczeniach ze współpracy badawczej i doradczej z przedsiÄ™biorstwami funkcjonujÄ…cymi na rynku business-to-business. Inspiracji szukaliÅ›my również w innych publikacjach, zwÅ‚aszcza metodycznychâ€. (fragment wstÄ™pu) „Dobór wskaźników omówionych w książce dowodzi znaczÄ…cej wiedzy autorów w zakresie specyfiki marketingu i sprzedaży w polskich przedsiÄ™biorstwach dziaÅ‚ajÄ…cych na rynku business-to-business. Wieloletnie doÅ›wiadczenia autorów, wyniesione w toku realizacji projektów na rzecz praktyki biznesu, zaowocowaÅ‚y opracowaniem, które dobrze siÄ™ czyta, jest aktualne i może wzbudzić zainteresowanie nie tylko wÄ…skiego grona specjalistów, lecz także szerokiego krÄ™gu marketerów i handlowców, którzy na co dzieÅ„ stykajÄ… siÄ™ z problemami opisywanymi w tej książceâ€. dr hab. Maciej MitrÄ™ga, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach „Publikacja z jednej strony odpowiada na potrzebÄ™ uporzÄ…dkowania wiedzy przekazywanej studentom, z drugiej zaÅ› podsumowuje praktyczne doÅ›wiadczenia autorów z zakresu badaÅ„ i analiz sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. NiewÄ…tpliwie takiej książki na polskim rynku brakowaÅ‚o – z pewnoÅ›ciÄ… stanie siÄ™ ona obowiÄ…zkowÄ… pozycjÄ… dla wielu przedmiotów i kursów. Jestem również przekonany, że praktyczne podejÅ›cie i doÅ›wiadczenie autorów spotka siÄ™ z uznaniem praktyków i książka stanie siÄ™ wartoÅ›ciowÄ… pozycjÄ… w biblioteczkach menedżerów firm z sektora business-to-businessâ€. dr hab. Sylwester BiaÅ‚owÄ…s, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
KUP TERAZ