Cena: 34.06 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Konwersja w e-commerce za 34.06 zł w księgarni ebookpoint.pl
„Konwersja w e-commerce” to książka o tym, co w prowadzeniu sklepu internetowego jest najtrudniejsze. O tym, jak pozyskiwać ...
zobacz więcej informacji
Cena: 34.06 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Konwersja w e-commerce za 34.06 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788363635107
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
„Konwersja w e-commerce” to książka o tym, co w prowadzeniu sklepu internetowego jest najtrudniejsze. O tym, jak pozyskiwać ruch do e-biznesu i jak w skuteczny sposób zamieniać go na zamówienia! Jak na każdym kroku optymalizować ten proces – tak, by odsetek liczby klientów do odwiedzajÄ…cych użytkowników rósÅ‚ w szybkim tempie i żeby caÅ‚y czas zwiÄ™kszać wartość wirtualnych koszyków. To w naszej ocenie najbardziej aktualne i obszerne (niemal 320 stron!) źródÅ‚o informacji na tematy najbardziej pożądane przez wÅ‚aÅ›cicieli sklepów internetowych. Praktyczny poradnik w wygodnym formacie Poznasz najlepsze sposoby na zwiÄ™kszenie przychodów i zysków e-sklepu! Jeżeli chcesz zwiÄ™kszyć zyski ze sprzedaży w sieci, koniecznie powinieneÅ› zapoznać siÄ™ z “KonwersjÄ… w ecommerce”. Na książkÄ™ skÅ‚ada siÄ™ 13 rozdziaÅ‚ów praktycznej i aktualnej wiedzy dotyczÄ…cej prowadzenia i rozwijania sklepu internetowego. Jest to pozycja obowiÄ…zkowa dla wszystkich, którzy zdali już sobie sprawÄ™ z tego, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego zaÅ‚ożenie oraz szukajÄ… prostych, ale skutecznych rozwiÄ…zaÅ„ optymalizujÄ…cych sklep i zwiÄ™kszajÄ…cych sprzedaż. W książce zostaÅ‚y opisane także zagadnienia zwiÄ…zane z analizÄ… ruchu oraz promocji w internecie ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem witryn typu e-commerce. DziÄ™ki książce dowiesz siÄ™ m.in.: Jak zwiÄ™kszyć konwersjÄ™ - jak jÄ… mierzyć w kontekÅ›cie prowadzenia wÅ‚asnego biznesu online, jakie czynniki on-site i zewnÄ™trzne off-site majÄ… wpÅ‚yw na wspóÅ‚czynnik konwersji, jakie dziaÅ‚ania podejmować w celu zwiÄ™kszenia sprzedaży. Jak ulepszyć e-sklep - jakie funkcje i moduÅ‚y mogÄ… zwiÄ™kszyć konwersje w Twoim sklepie, jak dziÄ™ki umiejÄ™tnemu doborowi narzÄ™dzi poprawić wizerunek i sprzedaż w sklepie. Jak analizować e-biznes - jak wykorzystywać popularne narzÄ™dzia analityki webowej do analizy skutecznoÅ›ci sprzedaży oraz dziaÅ‚aÅ„ marketingowych. Poznasz najważniejsze raporty analityczne niezbÄ™dne w analizie wÅ‚asnego biznesu . Jak każdy, tak i Ty potrzebujesz wskazówek, które wyznaczÄ… nowe kierunku rozwoju Twojego sklepu. Nieraz zadajesz sobie pytania: „Czym mam zająć siÄ™ teraz? Które zmiany czy poprawki najbardziej wpÅ‚ynÄ… na moje zyski? Co mogÄ™ zrobić, aby zwiÄ™kszyć sprzedaż?”. Odpowiedzi na te i inne nurtujÄ…ce CiÄ™ kwestie znajdziesz na kolejnych stronach książki. Kto powinien przeczytać tÄ™ książkÄ™? Każdy, kto: Już wie, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego zaÅ‚ożenie. Szuka prostych, ale skutecznych rozwiÄ…zaÅ„ optymalizujÄ…cych sklep i zwiÄ™kszajÄ…cych sprzedaż. Chce uzyskać skondensowanÄ… wiedzÄ™, której zastosowanie przyniesie duży zwrot z inwestycji! DziÄ™ki zastosowaniu porad zawartych w tej książce sprzedaż w Twoim e-biznesie powinna wzrosnąć, a to przeÅ‚oży siÄ™ na wypracowywany zysk. OpisaliÅ›my tutaj jak można wybrać i wdrożyć najlepszÄ… strategiÄ™ konkurowania z innymi sklepami ze swojej branży i odróżnienia siÄ™ od innych, a także jak stworzyć wÅ‚asne, niezależne źródÅ‚a promocji i uniezależnić siÄ™ od rosnÄ…cych cen pÅ‚atnej reklamy. Po przeczytaniu „Konwersji w e-commerce” bÄ™dziesz mieć gÅ‚owÄ™ peÅ‚nÄ… sprawdzonych technik i metod, których wdrożenie pozwoli Ci być o krok przed konkurencjÄ… i po prostu wiÄ™cej zarabiać. O autorach książki Praktycy zwiÄ…zanych z branżą e-commerce już od ponad 10 lat Nasza książka ma na celu przedstawić najważniejsze kwestie zwiÄ…zane z optymalizacjÄ… e-commerce oraz reklamÄ… sklepu internetowego, dziÄ™ki czemu zarzÄ…dzajÄ…cy bÄ™dÄ… mogli zminimalizować ryzyko i zbudować przewagÄ™ nad konkurencjÄ…. Za jej napisanie odpowiadajÄ…: Sebastian Suma - wspóÅ‚wÅ‚aÅ›ciciel firmy NetArch zajmujÄ…cÄ… siÄ™ w projektowaniem systemów e-commerce, portali internetowych oraz marketingiem w wyszukiwarkach. Dyrektor ZarzÄ…dzajÄ…cy markÄ… SEMPAI, specjalizujÄ…cÄ… siÄ™ w dziaÅ‚aniach SEO/SEM. WykÅ‚adowca marketingu internetowego na studiach podyplomowych Politechniki BiaÅ‚ostockiej. Fan nowych technologii i analityki webowej. Sempai - agencja SEM dziaÅ‚ajÄ…ca w obszarze marketingu w wyszukiwarkach internetowych oraz analityki webowej. Jako certyfikowany Partner Google specjalizuje siÄ™ w obsÅ‚udze sklepów internetowych w zakresie marketingu konwersji. Åukasz Plutecki - wspóÅ‚wÅ‚aÅ›ciciel firmy NetArch, specjalizujÄ…cej siÄ™ we wdrożeniach systemów e-commerce oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od 2011 zarzÄ…dza rozwojem systemu AtomStore. Autor wielu artykuÅ‚ów miÄ™dzy innymi w serwisie eKomercyjnie.pl, wspóÅ‚autor książek “E-Commerce Manager” oraz “Sklep internetowy od A do Z”. Prowadzi także bloga o e-commerce pod adresem www.plutecki.net. Atomstore - platforma e-commerce klasy premium, która pozwala budować dedykowane sklepy internetowe oraz systemy B2B. Firma oferuje kompleksowe wdrożenia od A do Z, sklepy mobilne w technologii responsive web design, integracje z programami Comarch Optima, XL, WF-Mag, Subiekt. Krzysztof Bartnik - redaktor naczelny eKomercyjnie.pl, prezes zarzÄ…du eKomercyjnie Sp. z o.o., który z polskÄ… branżą e-commerce jest aktywnie zwiÄ…zany od ponad 10 lat. Na poczÄ…tku pracownik jednego z najwiÄ™kszych w 2006 roku sklepów internetowych (Vivid. pl), zaÅ› w latach 2007-2010 project manager w portalu o2.pl (obecnie Grupa Wirtualna Polska), gdzie odpowiadaÅ‚ za szybki rozwój porównywarki cen Radar. pl oraz platformy sklepowej otwarte24.pl. ByÅ‚y wÅ‚aÅ›ciciel kilku sklepów internetowych (4play.pl, GameClub.pl), który w praktyce sprawdziÅ‚ jak wyglÄ…da ich prowadzenie. Obecnie autor wielu poradników dla e-przedsiÄ™biorców i konsultant doradzajÄ…cy sprzedawcom, jak najlepiej rozpocząć przygodÄ™ z e-handlem, jak optymalizować dziaÅ‚anie sklepu internetowego oraz jak dynamicznie zwiÄ™kszać przychody i zyski w firmach e-commerce. Dowiedz siÄ™, jak pozyskiwać ruch do e-biznesu i jak w skuteczny sposób zamieniać go na zamówienia! Pozycja obowiÄ…zkowa dla wszystkich, którzy zdali już sobie sprawÄ™ z tego, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego zaÅ‚ożenie oraz szukajÄ… prostych, ale skutecznych rozwiÄ…zaÅ„ optymalizujÄ…cych sklep i zwiÄ™kszajÄ…cych sprzedaż.
KUP TERAZ