Cena: 15.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Kodowanie na dywanie w przedszkolu w szkole i w domu za 15.50 zł w księgarni madbooks.pl
Anna Åšwić – nauczyciel przedszkola, logopeda, autorka scenariuszy zajęć dydaktycznych i warsztatów dla dzieci. StworzyÅ‚a obudowÄ™ metodycznÄ...
zobacz więcej informacji
Cena: 15.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Kodowanie na dywanie w przedszkolu w szkole i w domu za 15.50 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Podręczniki/Repetytoria i pomoce naukowe
ISBN: 9788365587107
Waga: 0.1700 kg
Rok wydania: 2020
Anna Åšwić – nauczyciel przedszkola, logopeda, autorka scenariuszy zajęć dydaktycznych i warsztatów dla dzieci. StworzyÅ‚a obudowÄ™ metodycznÄ… dla firmy EduSense wprowadzajÄ…cÄ… roboty do zajęć dydaktycznych w edukacji wczesnoszkolnej. Trenerka w programie Mistrzowie Kodowania. Prelegentka na konferencjach ,,Inspiracje wczesnoszkolneâ€, ,,Zlot Innowacyjnych nauczycieliâ€. WÅ‚aÅ›cicielka firmy szkoleniowej ,,Kodowanie na dywanieâ€. CzÅ‚onkini grup innowacyjnych nauczycieli Superbelfrzy RP i Superbelfrzy Mini. Autorka bloga www.kodowanienadywanie.blogspot.com.
„Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Co on właściwie oznacza? Jak go stworzyć? Coraz częściej temat kodowania, programowania przewija się w rozmowach rodziców, nauczycieli, w mediach. Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów – bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci.
Jesteś nauczycielem i boisz się wprowadzać elementy kodowania, a może rodzicem, który chciałby spróbować kodowania razem z dzieckiem? Myślę, że ta książka będzie odpowiedzią na Twoje potrzeby. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowałam i oznaczyłam symbolami, dzieląc je na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1–3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Należy pamiętać jednak, że podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom.
ZachÄ™cam również do potraktowania zaproponowanych przeze mnie zabaw jako bazy, która może być modyfikowana w dowolny sposób. Ostatni rozdziaÅ‚ przeznaczyÅ‚am na zabawy wprowadzajÄ…ce dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to taki Å‚Ä…cznik miÄ™dzy „kodowaniem na dywanieâ€, a pracÄ… w aplikacjach tabletowych lub na komputerze. Drogi Czytelniku, mam nadziejÄ™, że znajdziesz tu coÅ› dla siebie.â€
KUP TERAZ