Cena: 33.75 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Z teorii i praktyki komunikacji spoÅ‚ecznej Stan i rozwój badaÅ„ w Polsce za 33.75 zł w księgarni madbooks.pl
W dniach 25–26 kwietnia 2017 roku Wrocław stał się miejscem świętowania dwóch jubileuszy w ramach konferencji naukowej zatytułowanej „Dokon...
zobacz więcej informacji
Cena: 33.75 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Z teorii i praktyki komunikacji spoÅ‚ecznej Stan i rozwój badaÅ„ w Polsce za 33.75 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe
ISBN: 9788365705815
Waga: 0.7800 kg
Rok wydania: 2018
W dniach 25–26 kwietnia 2017 roku WrocÅ‚aw staÅ‚ siÄ™ miejscem Å›wiÄ™towania dwóch jubileuszy w ramach konferencji naukowej zatytuÅ‚owanej „Dokonania dekady i perspektywy rozwojowe studiów nad mediami i komunikowaniem w Polsceâ€. Pierwszymjubilatem byÅ‚o Polskie Towarzystwo Komunikacji SpoÅ‚ecznej, drugim Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji SpoÅ‚ecznej Uniwersytetu WrocÅ‚awskiego. Jubilaci Å›wiÄ™towali 10-lecie swojejdziaÅ‚alnoÅ›ci, podsumowywali osiÄ…gniÄ™cia i wÅ‚asny wkÅ‚ad w rozwój badaÅ„ medioznawczych w Polsce. Konferencja staÅ‚a siÄ™ okazjÄ… do spotkania ponad 200 znakomitych badaczy mediówi komunikacji z Polski oraz innych krajów europejskich.W trakcie naukowych obrad zarysowany zostaÅ‚ stan badaÅ„ nad mediami i komunikacjÄ… w Polsce, nakreÅ›lona specyficzna dla nauk o mediach metodologia badawcza, wreszcie także prelegenci zaprezentowali wyniki różnorodnych badaÅ„ realizowanychprzez siebie. Wielość wystÄ…pieÅ„ i różnorodność referatów Å›wietnie zobrazowaÅ‚y bogactwo zainteresowaÅ„ badawczych polskich badaczy nad mediami i różnymi aspektami komunikacji.(…) Różnorodność tych badaÅ„ znakomicie odzwierciedla niniejszy tom, gromadzÄ…cy teksty badaczy z różnych oÅ›rodków akademickich, o różnych paradygmatach naukowych orazopisujÄ…ce różne obszary komunikacji i odmienne jej przejawy.Wierzymy, że stanowi on kolejny ważny element sprzyjajÄ…cy zarównorozwojowi dyscypliny naukowej, jak i poszerzeniu wiedzy o wszelkich aspektach komunikacji spoÅ‚ecznej.ZE WSTĘPU REDAKTORÓW TOMU
KUP TERAZ