Cena: 62.99 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Statystyka dla menedżerów | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 62.99 zł w księgarni profit24.pl
Opis WychodzÄ…c od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych...
zobacz więcej informacji
Cena: 62.99 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Statystyka dla menedżerów | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 62.99 zł w księgarni profit24.pl
Wydawca: Nieoczywiste
Kategoria: Nauki ścisłe i przyrodnicze/Matematyka
ISBN: 9788366402423
Waga: 0.8500 kg
Rok wydania: b/d
Opis Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii: etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określanie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych, postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania, wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych, miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych, metody analizy współzależności zjawisk – pojęcia regresji i korelacji, narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych. Zaprezentowana tu teoretyczna wiedza uzupełniona jest praktycznymi przykładami wykorzystania omawianych narzędzi, a testy kontrolne i zadania wraz z rozwiązaniami dają możliwość sprawdzenia nabytych umiejętności. Adresaci Książka jest przeznaczona dla studentów i praktyków zarządzania. O autorce Dr Anna Bielecka jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym Katedry Metod Matematyczno-Statystycznych i Zastosowań Informatyki Akademii Leona Koźmińskiego. Obszar jej zainteresowań naukowych to metody ilościowe w zarządzaniu. Prowadzi zajęcia ze statystyki opisowej i matematycznej, statystyki w finansach i bankowości, ekonometrii, analizy ilościowej w badaniach marketingowych. Wykłada na studiach podyplomowych EMBA, dla kadry medycznej – ocena technologii medycznych, monitorowanie badań klinicznych – na studiach doktoranckich oraz kursach przygotowujących do egzaminu państwowego na doradców inwestycyjnych.
KUP TERAZ