Cena: 37.84 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Jak żyć? za 37.84 zł w księgarni dadada.pl
Problematyka podjęta przez Autorkę […] wydaje się niezwykle ważna we współczesnej kulturze konwergencji, w której przecinają się media, kan...
zobacz więcej informacji
Cena: 37.84 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Jak żyć? za 37.84 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: Aspra
Kategoria: Pismo, książka, prasa
ISBN: 9788375458749
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Problematyka podjÄ™ta przez AutorkÄ™ […] wydaje siÄ™ niezwykle ważna we współczesnej kulturze konwergencji, w której przecinajÄ… siÄ™ media, kanaÅ‚y dystrybucji i produkcji treÅ›ci, a wiÄ™c także i ich konsumenci, producenci i prosumenci. Relatywnie Å‚atwy dostÄ™p do mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych oraz ogromna oferta mediów tradycyjnych […] sprawiajÄ…, że wzrasta liczba osób, które korzystajÄ… z tzw. poradnictwa medialnego. […] Publikacja jest istotnym i atrakcyjnym źródÅ‚em informacji dla studentów i badaczy, zwÅ‚aszcza zainteresowanych prasoznawstwem, medioznawstwem oraz współczesnÄ… socjologiÄ… mediówâ€. Z recenzji prof. zw. dr hab. Agnieszki Ogonowskiej Instytut Filologii Polskiej, Katedra Mediów i BadaÅ„ Kulturowych Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie Praca dr Olgi DÄ…browskiej-Cendrowskiej pojawiÅ‚a siÄ™ w momencie, gdy nasz kraj ma już rozwiniÄ™ty system medialny, w którym nie tylko media tradycyjne (prasa, radio telewizja) peÅ‚niÄ… od dawna m.in. funkcjÄ™ poradnikowÄ…, ale ta ostatnia przeszÅ‚a już w znacznym (jak siÄ™ okazuje) stopniu do tego, co nazywamy mediami internetowymi. Autorka próbuje caÅ‚oÅ›ciowo, iloÅ›ciowo i jakoÅ›ciowo ogarnąć te zmiany, przyglÄ…dajÄ…c siÄ™ jednym (starym) i drugim (nowym czy nowym nowym) mediom. BazujÄ…c na swoim wieloletnim doÅ›wiadczeniu badawczym, w peÅ‚ni podoÅ‚aÅ‚a temu zadaniu […]. Uzyskujemy tym samym obraz zmian iloÅ›ciowych wzbogacony o jakoÅ›ciowe analizy reprezentatywnych dla nich mediów. Cennym uzupeÅ‚nieniem tego studium […] jest sondaż opinii ukazujÄ…cy stronÄ™ subiektywnÄ…, stan Å›wiadomoÅ›ci konsumentek w zakresie możliwoÅ›ci korzystania z tych porad medialnych. Z recenzji dr. hab. Ryszarda Filasa Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji SpoÅ‚ecznej Uniwersytet JagielloÅ„ski
KUP TERAZ