Cena: 39.08 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Lean Social Media | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 39.08 zł w księgarni profit24.pl
Dlaczego ufamy Karen z Facebooka, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świs...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.08 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Lean Social Media | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 39.08 zł w księgarni profit24.pl
Wydawca: Akademia Ignatianum
Kategoria: Dział naukowy/Ekonomia
ISBN: 9788376145075
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Dlaczego ufamy Karen z Facebooka, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej?Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
KUP TERAZ