Cena: 36.25 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Zrozumieć michaela portera za 36.25 zł w księgarni madbooks.pl
Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka...
zobacz więcej informacji
Cena: 36.25 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Zrozumieć michaela portera za 36.25 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Podręczniki
ISBN: 9788377464199
Waga: 0.5100 kg
Rok wydania: 2014
Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwiÄ™zÅ‚y i usiany przykÅ‚adami przewodnik po koncepcjach dotyczÄ…cych konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan MagrettÄ™, wieloletniÄ… redaktorkÄ™ publikacji Portera i jego współpracownicÄ™, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszystkim dla praktyków. Znajduje siÄ™ w niej również wywiad z Porterem. Dowiedz siÄ™, co myÅ›li on obecnie na temat pytaÅ„ i problemów pojawiajÄ…cych siÄ™ w każdej organizacji, od najbardziej powszechnych bÅ‚Ä™dów w dziedzinie strategii po znajdowanie obszarów efektywnego rozwoju, radzenie sobie z zakłóceniami na rynku, tworzenie nowych modeli biznesowych i konkurowanie na skalÄ™ globalnÄ….Koncepcje Portera nigdy nie byÅ‚y tak aktualne jak dziÅ›. Poznaj ich najważniejsze elementy, a zrozumiesz, jak można zyskać i utrzymać przewagÄ™ konkurencyjnÄ… przez caÅ‚e dziesiÄ™ciolecia i dlaczego dobra strategia jest w czasach peÅ‚nych zawirowaÅ„ i niepewnoÅ›ci jeszcze ważniejsza.PrzeÅ‚omowe idee Michaela Portera dotyczÄ…ce konkurowania i strategii rozwijajÄ… siÄ™ od prawie trzech dekad i sÄ… obecne w olbrzymiej liczbie publikacji. Każdy menedżer potrafi nazwać poszczególne obszary swojej pracy, takie jak tworzenie przewagi konkurencyjnej, Å‚aÅ„cuch wartoÅ›ci czy pięć siÅ‚, lecz nikt, nawet sam Porter, nie zebraÅ‚ tego w jednÄ… caÅ‚ość. Czyni to ta przejrzysta i zwiÄ™zÅ‚a książka. ZostaÅ‚a ona napisana w Å›cisÅ‚ej współpracy z Porterem przez Joan MagrettÄ™, redaktorkÄ™ „Harvard Business Reviewâ€, i zawiera streszczenie jego idei przedstawione w przyjazny dla czytelnika sposób. Ponadto oferuje ona bezcennÄ… syntezÄ™ koncepcji Portera, wyjaÅ›niajÄ…c, jak sÄ… one ze sobÄ… powiÄ…zane i, co najważniejsze, jak mogÄ… być zastosowane w praktyce przez menedżerów. Współczesne koncepcje dotyczÄ…ce konkurowania i strategii majÄ… swoje źródÅ‚o w pracach Portera. SÄ… one powszechnie wykorzystywane przez menedżerów na caÅ‚ym Å›wiecie. Jednak, jak pisze Magretta, sÄ… one również czÄ™sto mylnie rozumiane i niewÅ‚aÅ›ciwie stosowane. Bogate doÅ›wiadczenie biznesowe Magretty pozwoliÅ‚o jej zidentyfikować najczęściej wystÄ™pujÄ…ce bÅ‚Ä™dy, w tym gÅ‚Ä™boko zakorzeniony i niebezpieczny poglÄ…d, że w konkurowaniu chodzi o to, by być najlepszym. Zrozum Portera, a bÄ™dziesz wiedziaÅ‚, dlaczego konkurowanie, by być najlepszym, w nieunikniony sposób rozpoczyna drogÄ™ do upadku.Joan Magretta współpracuje z Michaelem Porterem od prawie dwóch dekad. Obecnie jest starszym partnerem w Institute for Strategy and Competitiveness w Harvard Business School. WczeÅ›niej byÅ‚a partnerem w Bain & Co oraz redaktorem „Harvard Business Reviewâ€. Jest laureatkÄ… nagrody McKinseya oraz autorkÄ… książki What Management Is uznanej za nr 1 roku przez „The Economistâ€.
KUP TERAZ