Cena: 35.09 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Relacje jako kapitaÅ‚ organizacji | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 35.09 zł w księgarni profit24.pl
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce...
zobacz więcej informacji
Cena: 35.09 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Relacje jako kapitaÅ‚ organizacji | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 35.09 zł w księgarni profit24.pl
Wydawca: DIFIN Spółka Akcyjna
Kategoria: ZarzÄ…dzanie/Organizacjami
ISBN: 9788380855441
Waga: 0.2200 kg
Rok wydania: b/d
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji. W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej. Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji. Spis treści: Wprowadzenie Rozdział 1. Relacje jako kluczowy element kapitału niematerialnego organizacji 1.1. Kapitał niematerialny organizacji 1.2. Relacje w ujęciu psychospołecznym, organizacyjnym i ekonomicznym 1.3. Koncepcja kapitału relacyjnego 1.4. Wartość kapitału relacyjnego - próby pomiaru Rozdział 2. Zarządzanie relacjami z klientami 2.1. Istota zarządzania relacjami z klientami 2.2. Narzędzia zarządzania relacjami z klientami 2.3. Pomiar kapitału relacyjnego klienta 2.4. Obsługa klienta podstawą zarządzania relacjami z klientami  Rozdział 3. Wewnętrzny kapitał relacyjny organizacji - zarządzanie relacjami z pracownikami 3.1. Koncepcja zarządzania relacjami z pracownikami 3.2. Zarządzanie zaangażowaniem jako element zarządzania relacjami z pracownikami 3.3. Kulturowe uwarunkowania budowania wewnętrznego kapitału relacyjnego 3.4. Zarządzanie relacjami z pracownikami w organizacji będącej w kryzysie 3.5. Relacje wymagają zaufania i autentyczności. Etyczny kontekst relacji z pracownikami 3.6. Praktyka zarządzania relacjami z pracownikami - przyczynek empiryczny 3.6.1. Źródła trudności w zarządzaniu relacjami z pracownikami w ocenie menedżerów z sektora przedsiębiorstw 3.6.2. Urzędnicza kadra kierownicza o zarządzaniu relacjami z pracownikami - analiza wyników badania jakościowego Spis tabel i rysunków Bibliografia Załączniki Załącznik 1. Przykład wykorzystania narzędzi CRM w branży farmaceutycznej Załącznik 2. Studia przypadków Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie banku Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie międzynarodowego przedsiębiorstwa sektora farmaceutycznego Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa transportowego Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej
KUP TERAZ