Cena: 69.19 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Innowacje a strategie marketingowe przedsiÄ™biorstw | za 69.19 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Publikacja przedstawia z jednej strony rolę doskonalenia technologicznego, z drugiej - umiejętne dostosowanie do warunków rynkowych. Zaletą monogr...
zobacz więcej informacji
Cena: 69.19 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Innowacje a strategie marketingowe przedsiÄ™biorstw | za 69.19 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: DIFIN Spółka Akcyjna
Kategoria: Nauka, biznes/Ekonomia
ISBN: 9788380859852
Waga: 0.6100 kg
Rok wydania: b/d
Publikacja przedstawia z jednej strony rolę doskonalenia technologicznego, z drugiej - umiejętne dostosowanie do warunków rynkowych. Zaletą monografii jest m.in. unikalność - na tle dotychczasowego dorobku - przykładów, które wykorzystano do udowodnienia tez, postawionych we wstępie. Oprócz prezentacji udanych połączeń (w strategiach rozwoju wybranych przedsiębiorstw) orientacji rynkowej i orientacji na innowację (macierz ICON), w monografii zaprezentowana została koncepcja umożliwiająca uświadomienie czytelnikowi trudności wynikających z nieprzyjęcia ścisłych definicji precyzujących obszar wiedzy naukowej, jaką jest zarządzanie. Narracja o innowacjach w kontekście działań marketingowych pozwala na podejście, które nie tylko zachowuje wymóg rygoru metodologicznego, ale charakteryzuje się pragmatyzmem i ma wyjątkowy walor dydaktyczny i poznawczy.
KUP TERAZ