Cena: 37.75 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Psychiatra korpoÅ›wiata za 37.75 zł w księgarni madbooks.pl
Inspiracją do powstania tej książki stały się rozmowy z setkami pacjentów – osób żyjących w korpoświecie, owym swoistym środowisku...
zobacz więcej informacji
Cena: 37.75 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Psychiatra korpoÅ›wiata za 37.75 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe/Psychologia i psychoterapia
ISBN: 9788380957886
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2020
InspiracjÄ… do powstania tej książki staÅ‚y siÄ™ rozmowy z setkami pacjentów – osób żyjÄ…cych w korpoÅ›wiecie, owym swoistym Å›rodowisku, w którym spÄ™dzajÄ… wiÄ™kszÄ… część życia. PodróżujÄ… w nim codziennie jak w luksusowym wagonie pierwszej klasy, czasem nawet we Å›nie, albo gdy jedzÄ… kolacjÄ™ z mężem lub żonÄ…, albo gdy wyprowadzajÄ… psa na spacer, albo gdy chcieliby być przez chwilÄ™ kimÅ› innym, albo gdy neon z napisem: „Dość!†razi ich zbyt mocno w oczy. Jedni nazywajÄ… to „zÅ‚otÄ… klatkÄ…â€, dla innych to „po prostu pracaâ€. Jedni podróżujÄ… wagonami latami, kochajÄ… to i nie wyobrażajÄ… sobie, aby mogli robić cokolwiek innego. Dla innych kilka przystanków to i tak za dużo, przesiadajÄ… siÄ™ bez żalu do innego pociÄ…gu i jadÄ… dalej w nadziei, że tym razem wsiedli do wÅ‚aÅ›ciwego.
Książka skierowana jest przede wszystkim do pracowników dużych korporacji, ale też mniejszych firm. Napisana przez psychiatrę, który od lat zajmuje się diagnozowaniem, leczeniem i profilaktyką zaburzeń psychicznych osób zatrudnionych w przedsiębiorstwach. Powstała z myślą o stworzeniu swoistego przewodnika po najczęściej zgłaszanych w poradni zdrowia psychicznego problemach natury psychicznej. Napisana lekkim, przystępnym językiem, podejmuje tematykę zarówno stricte medyczną, ale też odnosi się do zjawisk występujących w korporacjach, takich jak wypalenie zawodowe, mobbing czy problem alkoholowy w postaci HFA (High Functioning Alcoholic). Zawiera autentyczne relacje trzydziestu trzech pracowników, opisujących jak „korpoświat†wygląda „od środka†oraz wywiady ze specjalistami od PR, dotyczącymi języka businessu oraz komunikacji wewnętrznej w firmach.
KUP TERAZ