Cena: 48.95 zł
Sklep: mestro.pl
Kup teraz Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartoÅ›ci dla klienta za 48.95 zł w księgarni mestro.pl
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany ...
zobacz więcej informacji
Cena: 48.95 zł
Sklep: mestro.pl
Kup teraz Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartoÅ›ci dla klienta za 48.95 zł w księgarni mestro.pl
Wydawca: CeDeWu
Kategoria: Oferta wydawnicza
ISBN: 9788381023245
Waga: 0.2800 kg
Rok wydania: b/d
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.Z książki dowiesz się:- Co jest źródłem wartości dla klienta?- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?
KUP TERAZ