Cena: 29.35 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Telewizja i performans za 29.35 zł w księgarni dadada.pl
Celem książki jest próba sformułowania definicji współczesnej telewizji (z uwzględnieniem jej ekstensji w nowych mediach) jako performansu, czy...
zobacz więcej informacji
Cena: 29.35 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Telewizja i performans za 29.35 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Kategoria: Sztuka
ISBN: 9788381380973
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Celem książki jest próba sformułowania definicji współczesnej telewizji (z uwzględnieniem jej ekstensji w nowych mediach) jako performansu, czyli działania procesualnego i sprawczego w obszarze widzialności i społecznej rzeczywistości. Autor podejmuje też próbę weryfikacji możliwości poznawczych performatyki w kulturoznawczo zorientowanych naukach o polityce i naukach o mediach. Interesują go kwestie obecności, istotności i sprawczości telewizji w codziennych praktykach i dyskursach jednostek i instytucji, w powstawaniu norm kulturowych i społecznych, a także tworzeniu się wspólnot. W konsekwencji modyfikacji uległa również dzisiejsza kondycja zmediatyzowanej demokracji, a także rozumienie kultury politycznej.
KUP TERAZ