Cena: 36.47 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Znaki na uwiÄ™zi za 36.47 zł w księgarni selkar.pl
Opis semiotyki wszystkich mediów i całej komunikacji masowej jest niemożliwy, bo musiałaby to być semiotyka wszystkiego. Można jednak badać med...
zobacz więcej informacji
Cena: 36.47 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Znaki na uwiÄ™zi za 36.47 zł w księgarni selkar.pl
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Kategoria: Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Językoznawstwo
ISBN: 9788381381178
Waga: 0.7700 kg
Rok wydania: 2020
Opis semiotyki wszystkich mediów i całej komunikacji masowej jest niemożliwy, bo musiałaby to być semiotyka wszystkiego. Można jednak badać media przy pomocy narzędzi semiologicznych, odkrywając w ten sposób wewnętrzne mechanizmy i prawidłowości, a także błędy, niekonsekwencje, sprzeczności i manipulacje.
Ta książka to zarys semiologii i semiotyki mediów. Opowiada o znakach w naszym życiu, kodach i konwencjach komunikacyjnych, narracjach i retoryce, mitach i ideologiach. Dostarcza semiologicznych narzędzi do analizy studentom, badaczom, dziennikarzom, projektantom komunikacji, jak również ciekawym, kreatywnym i krytycznym użytkownikom mediów. Zawiera podstawową terminologię, najciekawsze teorie, przykłady praktycznych analiz różnych wycinków medialnej rzeczywistości, niekiedy zaś także własne teorie
i domniemania Autorki. Powinna pomóc w badaniach nad mediami tym czytelnikom, którzy chcą albo muszą je prowadzić. Jednak przede wszystkim jest zaproszeniem do dyskusji.
KUP TERAZ