Cena: 34.71 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? za 34.71 zł w księgarni dadada.pl
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kand...
zobacz więcej informacji
Cena: 34.71 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? za 34.71 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: Adam Marszałek
Kategoria: Socjologia
ISBN: 9788381802253
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
KUP TERAZ