Cena: 39.97 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz ZarzÄ…dzanie wartoÅ›ciÄ… dla klienta a marketing doÅ›wiadczeÅ„ w instytucjach kultury za 39.97 zł w księgarni selkar.pl
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketin...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.97 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz ZarzÄ…dzanie wartoÅ›ciÄ… dla klienta a marketing doÅ›wiadczeÅ„ w instytucjach kultury za 39.97 zł w księgarni selkar.pl
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Åódzkiego
Kategoria: Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Kultura. Cywilizacja. Etnografia
ISBN: 9788382201208
Waga: 0.3300 kg
Rok wydania: 2021
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez teatry i filharmonie z oczekiwaniami uczestników kultury, a także omówienie wpływu nurtu marketingu doświadczeń na działania teatrów i filharmonii oraz ich odbiór przez uczestników kultury.
Publikacja jest adresowana przede wszystkim do menedżerów i animatorów kultury oraz pracowników instytucji kultury. Poruszone w niej zagadnienia mogą być też przydatne dla studentów i osób zainteresowanych zarządzaniem wartością dla klienta oraz marketingiem doświadczeń. Monografia stanowi uzupełnienie wiedzy z zakresu marketingu usług, marketingu organizacji non profit czy zarządzania marketingowego w instytucjach kultury.
To bez wątpienia interesujące opracowanie, skłaniające do dyskusji. Być może pozwoli również na poprawę potocznego, niestety nie zawsze pozytywnego, wizerunku marketingu. Dzięki Autorce możemy zobaczyć jego "szlachetniejszą twarz".
Prof. dr hab. Jacek Otto
KUP TERAZ