Cena: 34.02 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Marketing polityczny za 34.02 zł w księgarni lideria.pl
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruÅ„skiego politologa M. JeziÅ„skiego speÅ‚nia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreÅ›lenie zasÅ‚uguje fakt, Å...
zobacz więcej informacji
Cena: 34.02 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Marketing polityczny za 34.02 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Duet
Kategoria: Podręczniki / szkoły wyższe
ISBN: 9788389706218
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badań nad marketingiem politycznym. Można śmiało powiedzieć, że jest to czołówka badaczy powyższej problematyki. Recenzowana książka jest też „żywym†dowodem aktywności powołanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do którego większość autorów należy oraz integracji środowiska podejmującego problematykę marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badań empirycznych. Efektem pracy kilkunastoosobowego zespołu jest książka o dużym ładunku teoretycznym, podejmująca mniej dotąd penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierająca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachęcająca do dalszej dyskusji. […] Fragment recencji prof. dr hab. Andrzeja Antoszewskiego
KUP TERAZ