Cena: 11.42 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice za 11.42 zł w księgarni lideria.pl
W ostatnich dziesięcioleciach telewizja odegrała zasadniczą rolę w rewolucji, która dokonała się w dziedzinie środków przekazu. Dla wielu rod...
zobacz więcej informacji
Cena: 11.42 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice za 11.42 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Maternus
Kategoria: Książki / Nauki humanistyczne / Psychologia, socjologia
ISBN: 9788391242971
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
W ostatnich dziesięcioleciach telewizja odegrała zasadniczą rolę w rewolucji, która dokonała się w dziedzinie środków przekazu. Dla wielu rodzin jest dziś podstawowym źródłem bieżących wiadomości, wiedzy i rozrywki, kształtuje opinie, postawy i system wartości. Za jmuje w naszym życiu nie tylko dużo miejsca, lecz przede wszystkim zajmuje miejsce ważne. Stawia przed nami coraz większe wyzwania. Dlatego konieczne jest, aby posiadać przynajmniej praktyczną wiedzę o wpływie, jaki wywiera na jednostki i społeczeństwo. Rozważenie wpływu telewizji, zwłaszcza negatywnego, może ustrzec nas samych i innych przed ryzykiem bezkrytycznego pochłaniania ciągu migotliw ych obrazów, a w konsekwencji ? przed groźbą sterowania przez telewizję naszymi emocjami, myślami oraz czynami. Stąd autor pragnie z achęcić do postawienia sobie pytania o stosunek do telewizyjnej maszyny i pomóc w tworzeniu doń zdrowej relacji. Dzięki temu łatwiej nam będzie dokonać świadomego wyboru miejsca telewizji w naszym życiu.
KUP TERAZ