Cena: 132.47 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Logopedyczne zabawy cz.II S, Z, C, DZ (program) za 132.47 zł w księgarni selkar.pl
Ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci p...
zobacz więcej informacji
Cena: 132.47 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Logopedyczne zabawy cz.II S, Z, C, DZ (program) za 132.47 zł w księgarni selkar.pl
Wydawca: KOMLOGO
Kategoria: bez kategorii
ISBN: adb3b2d921d845ab44fe275710c4cc8f
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci posiadających umiejętność czytania. Podpisz i powiedz - ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci posiadających umiejętność czytania. Zadanie dziecka polega na wybieraniu kolejnych liter i układaniu podpisu do pokazanego na ekranie obrazka. Litery układa się przy pomocy kursora myszy (metodą przeciągnij i upuść). Róznica w stosunku do wersji tego programu z Logopedycznych zabaw . Część I - sz, ż, cz, dż polega na dodaniu w poziomie średno i dużo zbędnych liter. Podnosi to nieznacznie stopień trudności a przez to atrakcyjności tego programu.Z każdą planszą zintegrowany jest dźwięk informujący o poprawnym, bądź błędnym ułożeniu podpisu pod obrazkiem. W przypadku dobrze ułożonego wyrazu i wzrokowym utrwaleniu jego obrazu graficznego, dziecko proszone jest o powtórzenie jego nazwy (utrwalenie wzorca słuchowego). Następnie ekran komputera zastyga, a terapeuta ma możliwość przeanalizowania obrazka, ponownego wypowiedzenia jego nazwy itd.Jeżeli dziecko w trakcie pracy dostrzeże pomyłkę, może usunąć błędnie wpisaną literę, przenosząc ją w dowolne miejsce na ekranie i uzupełnić kratkę literą poprawną.Przejście do kolejnego ćwiczenia następuje po naciśnięciu przycisku Dalej.Naciśnięcie przycisku Wstecz powoduje przejście do poprzedniego zadania.W przypadku źle ułożonego podpisu pod obrazkiem, głos z komputera prosi o ponowne ułożeniu podpisu. Jeżeli dziecko kilkakrotnie źle ułoży podpis pod obrazkiem może skorzystać z przycisku Pomoc.Po zakończeniu gry na ekraie pojawia się okienko Statystyka, które infornuje o czasie gry, ilości błędnych lub poprawnych odpowiedzi i korzystaniu z pomocy. W okienku tym znajdują się dwa przyciski: Dalej pozwala na rozpoczęcie gry od początku, oraz Stop kończy ćwiczenia w danym programie.Domino - zadaniem dziecka jest dobieranie obrazków w pary, według ćwiczonych głosek (najmniej dwie głoski np. s-c).Co nie pasuje -w programie tym dziecko ma wskazać, który obrazek wśród pokazanych na ekranie, nie pasuje (pod względem wymowy) do pozostałych.Pilot - jest to program dynamiczny, w którym zadaniem dziecka jest dopasowanie nazwy obrazka do pokazanych w dolnej części ekranu liter.Nagraj i odtwórz to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jego wymowy np. na początku i końcu terapii.
KUP TERAZ