Cena: 31.66 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Neuroshima HEX 3.0: Smart | za 31.66 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotne...
zobacz więcej informacji
Cena: 31.66 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Neuroshima HEX 3.0: Smart | za 31.66 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: Portal Games
Kategoria: Gry/Gry strategiczne
ISBN: d2bdb4724b765e21cec5d1631c0dfb2e
Waga: 0.1200 kg
Rok wydania: b/d
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem. Opis armii: Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu. Do gry wymagana jest wersja podstawowa Neuroshima Hex. Zawartość: 35 żetonów armii, znaczniki ran, frakcji, sieci woreczek strunowy instrukcja
KUP TERAZ