Cena: 59.00 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz CRM. ZarzÄ…dzanie kontaktami z klientami za 59.00 zł w księgarni onepress.pl
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami...
zobacz więcej informacji
Cena: 59.00 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz CRM. ZarzÄ…dzanie kontaktami z klientami za 59.00 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Sprzedaż/CRM
ISBN: d49017795783ce99917aaff2ff115707
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Firma dziaÅ‚ajÄ…ca w realiach poczÄ…tku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest pÅ‚ynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestajÄ… wystarczać -- coraz częściej obszar dziaÅ‚alnoÅ›ci nawet maÅ‚ych firm, obejmuje kontrahentów z caÅ‚ego Å›wiata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarzÄ…dzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiajÄ…cy Å‚atwy do nich dostÄ™p i zapewnić bÅ‚yskawicznÄ… reakcjÄ™ na wszelkie sygnaÅ‚y od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce. Dowiesz siÄ™ miÄ™dzy innymi: Czym jest CRM i jak za jego pomocÄ… zarzÄ…dzać relacjami z klientem? Jak budować partnerskie kontakty z klientem i zwiÄ…zać go z firmÄ…? Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniajÄ… obraz firmy i standardy obsÅ‚ugi klienta? Autorka jest pracownikiem Wyższej SzkoÅ‚y ZarzÄ…dzania i Finansów, a także wspóÅ‚wÅ‚aÅ›cicielkÄ… firmy zajmujÄ…cej siÄ™ aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzÄ™ zdobytÄ… w praktyce, dziÄ™ki czemu bÄ™dziesz mógÅ‚: Poznać tajemnicÄ™ utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia siÄ™ z nim. Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiÄ…zaniem dla Twojej firmy Potraktować klienta nie tylko jako osobÄ™ dokonujÄ…cÄ… zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na wÅ‚aÅ›ciwe relacje z klientem. Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem. Posiąść umiejÄ™tność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usÅ‚ug. Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostaÅ‚e technologie sÅ‚użą komunikacji z klientem oraz pomagajÄ… w poszczególnych etapach procesu sprzedaży. Dowiedzieć siÄ™, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiedniÄ… jego obsÅ‚ugÄ™ oraz organizacjÄ™ firmy w celu wÅ‚aÅ›ciwego przepÅ‚ywu danych.
KUP TERAZ