Cena: 25.08 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Pragmalinguistique pour le discours publicitaire. Approche comparative franco-polonaise za 25.08 zł w księgarni lideria.pl
W ostatnich dziesięcioleciach reklama była i pozostaje interesującym materiałem badawczym dla niemalże wszystkich dziedzin nauki, włączając w ...
zobacz więcej informacji
Cena: 25.08 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Pragmalinguistique pour le discours publicitaire. Approche comparative franco-polonaise za 25.08 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Naukowe Uniwersyte Wydawnictwo
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Książki obcojęzyczne
ISBN: d67b8f47a25bd83d469611eeb207bbcc
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
W ostatnich dziesięcioleciach reklama była i pozostaje interesującym materiałem badawczym dla niemalże wszystkich dziedzin nauki, włączając w to językoznawstwo, które nie pozostało obojętne na ten budzący skrajne emocje akt komunikacji. W niniejszej książce autor, opierając się na teoriach pragmatyki i komunikacji, przedstawia reklamę jako zrytualizowaną formę komunikacji, kładąc akcent na złożoność jej wewnętrznej struktury. Książka ma charakter kontrastywno-porównawczy, na podstawie dobranych przykładów francuskich i polskich autor przedstawia różnice i podobieństwa w definicji reklamy we Francji i w Polsce, jej konstrukcje i funkcjonowanie w świetle teorii komunikacji. Analizując wybrane przykłady, autor omawia struktury, które są warunkiem skuteczności aktu reklamowania (lub jej braku), takie jak przestrzeganie warunków pragmatycznych, problematyka modalności czy użycia presupozycji i implikatur. Książka ma charakter interdyscyplinarny, zaadresowana jest do wszystkich zainteresowanych reklamą w ujęciu językoznawczym i kulturoznawczym.
KUP TERAZ