Cena: 8.36 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji za 8.36 zł w księgarni lideria.pl
Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość†regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia rekla...
zobacz więcej informacji
Cena: 8.36 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji za 8.36 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: ÅšlÄ…ski w Katowicac Uniwersytet
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Ekonomia, biznes
ISBN: db3d74f195544c6ac59c44a3cf03e687
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość†regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia reklamy jako czynu niedozwolonego w świetle Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz działania reklamowe adresowane do konsumentów w kontekście Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Publikacja zawiera informacje przydatne zwłaszcza dla studentów takich kierunków, jak: organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej, zarządzanie, ekonomia czy administracja, oraz osób zawodowo związanych z produkcją i wykorzystaniem reklamy. Autor stara się w sposób przystępny omówić kryteria, które decydują o tym, że konkretną reklamę należy uznać za nieuczciwą, a także wskazywać sytuacje, kiedy określone reklamy uznawane są za dozwolone. Z tych względów książka stanowi materiał dydaktyczny dla studentów oraz swego rodzaju poradnik dla osób pracujących w stacjach telewizyjnych i radiowych oraz w redakcjach prasowych.
KUP TERAZ