Cena: 44.65 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Kopalnia klientów. Czyli jak zdobyć tÅ‚umy klientów, jak sprzedawać im wiÄ™cej, częściej i szybciej za 44.65 zł w księgarni lideria.pl
W e-booku znajdziesz prosto i dokładnie opisane najskuteczniejsze marketingowe techniki sprzedaży, które będziesz mógł szybko i za darmo wdr...
zobacz więcej informacji
Cena: 44.65 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Kopalnia klientów. Czyli jak zdobyć tÅ‚umy klientów, jak sprzedawać im wiÄ™cej, częściej i szybciej za 44.65 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Publishing Self
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Ekonomia, biznes
ISBN: ddefb7de6a6d55c15bdd68761fcaf99c
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
W e-booku znajdziesz prosto i dokładnie opisane najskuteczniejsze marketingowe techniki sprzedaży, które będziesz mógł szybko i za darmo wdrożyć w swojej firmie.
Można je stosować praktycznie w każdej firmie. Małej jednoosobowej oraz dużej zatrudniającej setki pracowników, produkcyjnej, handlowej oraz usługowej w dowolnej branży.
• Dowiesz się od czego zależy istnienie Twojej firmy i byt Twojej rodziny. Poznasz 3 najważniejsze czynniki, na których powinieneś się skupić jeżeli chcesz zwiększać sprzedaż i zyski.
• Każda firma powinna pozyskiwać klientów z różnych źródeł. Nie powinna skupiać się tylko na jednej metodzie ponieważ jest to bardzo niebezpieczne i może być bardzo groźne dla jej istnienia. Dowiesz się co to są źródła pozyskiwania klientów, gdzie ich szukać i jak je wdrażać w swojej firmie.
• Normalnie całe ryzyko związane z zakupem bierze na siebie zawsze klient. Klientem, który ma wydać swoje ciężko zarobione pieniądze targają różne, mniejsze lub większe, obawy. Zastanawia się czy gdy kupi produkt to nie straci pieniędzy. Co zrobi gdy produkt się popsuje lub okaże się, że jest nie taki jak się spodziewał lub, że nie dostarczysz wszystkiego w wyznaczonym terminie, tak jak obiecałeś.
Aby zlikwidować te obawy i zachęcić klientów do zakupów stosuje się metody, których celem jest wyeliminowanie, jeżeli nie wszystkich to przynajmniej większości, obaw. Poznasz metody dzięki, którym bardzo łatwo zlikwidujesz te obawy.
• Z próbkami możesz spotkać siÄ™ praktycznie wszÄ™dzie, wystarczy przejść siÄ™ po kilku sklepach. W sklepie spożywczym bÄ™dÄ… to próbki kawy, sÅ‚odyczy, wÄ™dlin lub jogurtów a w innym sklepie próbki kosmetyków. Â
Dowiesz się dlaczego powinieneś stosować próbki, poznasz wady i zalety stosowania tej techniki oraz nauczysz się ją prawidłowo stosować.
• Bardzo niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego jak bardzo ważnym i skutecznym narzędziem marketingowym jest lista mailingowa. Lista jest niezbędna każdej firmie i każda firma powinna ją posiadać ponieważ dobra lista to prawdziwa kopania złota.
Nie ma znaczenia w jakiej branży działasz, nie ma także znaczenia czy prowadzisz dużą czy małą firmę. Jeżeli masz małą firmę lub prowadzisz działalność jednoosobową to tym bardziej powinieneś posiadać listę mailingową. Każdy kto prowadzi jakąkolwiek działalność doskonale rozumie, że aby funkcjonować musi mieć klientów, którym można sprzedawać produkty a lista mailingowa jest właśnie taką bazą klientów.
Poznasz metody dzięki którym szybko i bezpłatnie zbudujesz listę potencjalnych klientów, do której będziesz mógł później wysyłać, zgodnie z prawem, swoje oferty.
Dowiesz się co zrobić aby ludzie sami chętnie zapisywali się na Twoją listę, na co musisz uważać, czego się wystrzegać aby nie popaść w konflikt z prawem, jak automatycznie zarządzać dużą listą.
• Dowiesz się jak uzyskać błyskawiczny dostęp do tego co ktoś budował całymi latami, do bazy klientów i produktów.
Poznasz techniki, które pozwolą sprzedawać szybko swoje produkty nawet gdy nie posiadasz bazy klientów. Dowiesz się także jak zarabiać na bazie, którą już masz oraz jak zarabiać nie posiadając ani bazy klientów ani produktów.
• Dowiesz się jak łatwo dotrzeć do ogromnej liczby najbardziej wartościowych klientów, takich którzy kupują.
• Referencje to jedna z najsilniejszych form promocji, która praktycznie nic nie kosztuje. Już kilka pozytywnych opinii, zadowolonych klientów, umieszczonych w ofercie wysyłanej do potencjalnego klienta lub na firmowej stronie www, pomaga pokonać strach oraz naturalny sceptycyzm jaki towarzyszą osobom, planującym skorzystanie z usług kogoś kogo nie znają.
Dowiesz się jak prosić o wystawienie referencji, kiedy to robić, jak zachęcać i motywować klientów do tego aby chętnie wystawili pozytywne opinie. Jak powinny wyglądać wiarygodne referencje i gdzie je najlepiej zamieszczać.
• Wiele osób wie czym są rekomendacje i na czym polega ich siła, oraz teoretycznie co należy robić aby zdobywać klientów z polecenia. Jednocześnie bardzo niewiele osób korzysta z tej techniki świadomie, jeżeli mają klientów z polecenia to w większości są to przypadkowe polecenia. Dowiesz się dlaczego klienci z polecenia są tak ważni i wartościowi, jak zdobywać takich klientów, kogo i kiedy prosić o polecenie i jak to robić prawidłowo. Dowiesz się także jak stworzyć cały system, który będzie działał automatycznie i dzięki któremu będziesz miał coraz więcej tych najbardziej wartościowych klientów.
• Edukacja jest bardzo ważnym elementem sprzedaży, dlatego nie żałuj czasu na edukację obecnych i potencjalnych klientów. Zyskasz ich zaufanie i nawiążesz bliskie relacje, które w przyszłości ułatwią sprzedaż. Dowiesz się jak edukować klientów aby później korzystali z Twoich usług a nie konkurencji.
• Na dzisiejszym, bardzo konkurencyjnym rynku jeżeli chcesz odnieść sukces to musisz być unikalny, musisz się czymś wyróżniać od bardzo wielu podobnych firm. Jest bardzo mało firm jedynych w swoim rodzaju. Rozejrzyj się wokoło, który ze sklepów meblowych, który warsztat samochodowy, drukarnia czy firma montująca klimatyzacje jest naprawdę wyjątkowa. Trudno się takim firmom rozwijać skoro są jednymi z wielu i praktycznie niczym się nie wyróżniają od innych podobnych. Dowiecie się co zrobić aby to Twoje produkty był wybierane spośród wielu podobnych lub identycznych. Jak się wyróżnić.
• Targi są doskonałym miejscem, w którym ludzie mogą zobaczyć jak działają i wyglądają Twoje produkty. Są także czasami jedynym miejscem gdzie klienci mogą się z Tobą spotkać twarzą w twarz. Są okazją do poznania osób, które normalnie kryją się za numerami telefonów lub adresami e-mail, i nawiązaniu z nimi bliższych relacji, które później mogą zaowocować zamówieniami.
Dowiesz się jak przygotować się do targów, jak przyciągnąć ludzi do stoiska.
• Wyprodukowanie dzisiaj czegkolwiem nie jest problemem, największy problem to sprzedaż. Każdemu handlowcowi zależy na tym aby sprzedać jak najwięcej i jak najszybciej. W tym celu wciąż poszukują nowych metod, takich które będą tanie i pozwolą szybko i z jak największym zyskiem sprzedać ich produkty. Poznasz metodę dzięki, której zdobędziecie wielu nowych handlowców nie ponosząc przy tym żadnych wydatków związanych z ich zatrudnieniem.
• Kupony są potężnym narzędziem marketingowym, pomagają zwiększać sprzedaż produktów praktycznie w każdej firmie, niezależnie od jej wielkości i branży. Główną zaletą kuponów jest to, że są tanie i łatwe do wdrożenia. Ich regularne i przemyślane stosowanie może zapewnić nieprzerwany napływ nowych klientów. Dowiesz się jak prawidłowo stosować tę technikę, poznasz jej wady i zalety. Dowiesz się jak ją wdrożyć ją w firmie tak aby przyniosła oczekiwane rezultaty.
• Poznasz bardzo skuteczne techniki dzięki, którym zwiększysz wartość każdej pojedynczej transakcji co pozwoli na osiągnięcie wcale niemałych dodatkowych zysków i to w bardzo prosty sposób i oczywiście bez wydawania pieniędzy. Dowiesz się jak stworzyć cały system który będzie działał automatycznie.
• Często spotykana sytuacja w większości firm. Przychodzi potencjalny klient, który chce kupić jakiś produkt, jednak stwierdza, że ten jest za drogi w stosunku do tego co oferuje lub, że go po prostu nie stać bo cena jest za wysoka jak na jego możliwości finansowe. Rezygnuje z zakupu i opuszcza firmę aby poszukać gdzieś indziej podobnego lub identycznego w niższej cenie. Klient rezygnuje z zakupu a Ty tracisz możliwość zarobku. Nie powinno dochodzić do takich sytuacji. Pokażę co zrobić aby jednak taki klient kupił u Ciebie a nie u konkurencji.
• Kolejna często spotykana sytuacja. Idziesz do sklepu, chcesz kupić np. proszek do prania. Widzisz proszki dwóch różnych firm, w podobnych cenach, oba są do prania rzeczy białych, oba opakowania mają taką samą wagę. Jest jednak mała różnica, do jednego proszku producent dołączył płyn do płukania tkanin. Który proszek kupisz?
Pokaże jak tworzyć bonusy, skąd je brać, jak je prawidłowo stosować tak aby Twoje produkty były chętniej wybierane od podobnych konkurencyjnych.
• Dawno już minęły czasy gdy produktów było za mało i ludzie wykupowali wszystko, nawet rzeczy, które w momencie zakupu nie były im potrzebne na zasadzie - kupię teraz bo jak będę potrzebował to nie będzie. Dzisiaj nie robią zapasów, kupują dopiero wtedy, kiedy dana rzecz jest im potrzebna i najczęściej na ostatnią chwilę.
Poznasz metody, dzięki którym będziesz wpływać na ludzi tak aby szybciej podejmowali decyzje zakupowe. Dzięki zastosowaniu tych technik będą kupowali wtedy kiedy Ty tego będziesz chciał i nie będą odkładali decyzji na później. Wywołasz w nich pilną potrzebę zakupową a nawet strach przed utratą jedynej okazji.
• Wiele firm pod presją konkurencji ciągle obniża ceny sądząc, że to zwiększy sprzedaż. Jestem przekonany, że Ty też tak robiłeś lub nawet teraz tak robisz. W większości przypadków nie jest to dobry pomysł na zwiększenie sprzedaży a czasami taka walka cenowa może przynieść rezultaty odwrotne od oczekiwanych, sprzedaż zamiast wzrosnąć może się zmniejszyć.
Zamiast ciągle obniżać ceny i w końcu doprowadzić firmę do bankructwa i jeszcze psuć rynek, możesz tak manipulować cenami, nie mam na myśli ich obniżania, aby sprzedawać więcej. Dzięki opisanym technikom zwiększysz liczbę transakcji, liczbę klientów oraz podniesiesz zyskowność bez obniżania cen.
• Wśród większości przedsiębiorców panuje przekonanie, że ludzie kupują produkty patrząc tylko na cenę, że cena ma decydujące znaczenie. Nie jest to prawda, w rzeczywistości ludzie nie szukają najniższej ceny ale najwyższej wartości.
W większości przypadków nie są świadomi rzeczywistych kosztów produkcji produktów, które kupują. Pokażę jak zwiększyć wartość produktów tak aby były one chętniej kupowane niż produkty konkurencji.
• Satysfakcja klientów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu firm. Pewnie już nie raz słyszałeś, że zdobycie nowego klienta kosztuje siedem razy więcej niż utrzymanie obecnego. Ja twierdze, że teraz w czasie kryzysu, pozyskanie nowego klienta kosztuje znacznie, znacznie więcej.
Bardzo wiele firm nastawionych jest wyłącznie na zdobywanie nowych klientów i zaniedbują tych, których wcześniej zdobyli z takim dużym wysiłkiem. Wychodzą z założenia, że skoro klient już trafił do firmy to zostanie i będzie stale kupował a jeżeli nawet odejdzie to na jego miejsce przyjdzie nowy. Może i przyjdzie, co wcale nie jest takie oczywiste. Pokażę co powinieneś zrobić aby klienci chcieli z Tobą pozostać, nie odchodzili do konkurencji a nawet jak odzyskać klientów, których już straciłeś. Dowiesz się na co zwracać uwagę a czego absolutnie nie należy robić.
• Chyba każdy chciałby mieć takich klientów, którzy systematycznie wracają aby ponownie korzystać z Twoich usług. Mam dobra wiadomość, możesz mieć takich klientów, nawet całe tłumy. Jest metoda dzięki, której klienta, który kupuję od czasu do czasu można zmienić w takiego, który będzie kupował systematycznie.
Â
Spis treści
Rozdział 1: Testowanie
Dlaczego testowanie jest ważne.
Rozdział 2: 3 sposoby na zwiększenie sprzedaży
3 najważniejsze czynniki na których powinniście się skupić jeżeli chcecie zwiększać sprzedaż i zyski
RozdziaÅ‚ 3: ÅÄ…czenie metod pozyskiwania klientów
Dlaczego należy pozyskiwać klientów różnymi metodami. Gdzie szukać tych metod i jak je prawidłowo wdrażać w swojej firmie.
Rozdział 4: Odwracanie ryzyka
Jak dowiedzieć się co powstrzymuje klientów przed robieniem zakupów, jak zlikwidować te obawy aby szybko zwiększycie sprzedaż i zyski.
Rozdział 5: Próbki
Dlaczego należy stosować próbki. Wady i zalety stosowania tej techniki. Jak prawidłowo ją stosować aby nie zbankrutować.
Rozdział 6: Lista mailingowa
Jak szybko i bezpłatnie zbudować listę potencjalnych klientów. Jak skutecznie zachęcać ludzi do tego aby sami chętnie się na nią zapisywali. Jak to robić prawidłowo aby nie popaść w konflikt z prawem.
Rozdział 7: Marketingowe Joint Venture
Jak uzyskać błyskawiczny dostęp do produktów, bazy klientów. Jak zarabiać niczego nie produkując oraz nie posiadając bazy klientów.
RozdziaÅ‚ 8: ÅÄ…czony mailing
Jak szybko dotrzeć do najlepszych klientów, do takich którzy kupują.
Rozdział 9: Referencje
Jak prawidłowo pozyskiwać referencje, kiedy to robić. Jak zachęcać i motywować klientów do tego żeby chętnie wystawili wam pozytywną opinię.
Rozdział 10: Klienci z polecenia
Dlaczego klienci z polecenia są tak ważni i wartościowi, jak zdobywać takich klientów. Kogo i kiedy prosić o polecenia i jak to robić prawidłowo.
Rozdział 11: Edukacja klientów
Jak edukować klientów aby sprzedawać im więcej i aby później korzystali tylko z waszych usług i nie odchodzili do konkurencji.
Rozdział 12: USP
Co zrobić aby wasze produkty był wybierany spośród innych, podobnych lub identycznych. Jak się wyróżnić.
Rozdział 13: Targi
Jak przygotować się do targów, jak przyciągnąć ludzi do swojego stoiska.
Rozdział 14: Przedstawiciele handlowi innych firm
Jak szybko zatrudnić wielu nowych sprzedawców bez ponoszenia kosztów związanych z zatrudnieniem.
Rozdział 15: Kupony rabatowe
Jak prawidłowo stosować tę technikę, jej wady i zalety. Jak wdrożyć ją w swoich firmach tak aby przynosiła oczekiwane rezultaty.
Rozdział 16: Up-selling
Jak zwiększyć wartość pojedynczej transakcji zachęcając klienta do tego aby kupił droższy produktu i wydał więcej pieniędzy niż planował.
Rozdział 17: Cross-selling
Jak zwiększyć wartość pojedynczej transakcji zachęcając klienta kupna produktów uzupełniających swoich lub innych firm.
Rozdział 18: Down-selling
Jak przygotować tańszy produkt, zaoferować go klientowi i nie pozwolić wyjść bez zakupów.
Rozdział 19: Back-end
Jak zarabiać na sprzedaży produktów dopełniających. Jak robić to prawidłowo aby na tym nie stracić.
Rozdział 20: Bonusy i darmowe dodatki
Jak tworzyć bonusy, skąd je brać, jak prawidłowo stosować tę metodę tak aby wasze produkty były chętniej wybierane od produktów konkurencji.
Rozdział 21: Limity
Jak wpływać na ludzi tak aby szybciej podejmowali decyzje zakupowe. Co zrobić aby kupowali wtedy kiedy wy tego chcecie i nie odkładali decyzji na później
Rozdział 22: Ceny
Jak zwiększyć liczbę transakcji, liczbę klientów bez obniżania cen.
Rozdział 23: Wartość postrzegana
Jak zwiększyć wartość waszych produktów tak aby były one chętniej i częściej kupowane.
Rozdział 24: Płatności
Jakie metody płatności wprowadzić aby klienci woleli kupować u was zamiast u konkurencji
Rozdział 25: Budowa relacji
Co zrobić aby obecni klienci chcieli z wami pozostać jak najdłużej i nie odchodzili do konkurencji.
Rozdział 26: Aż do odwołania
Jak zamienić klientów, którzy kupują od czasu do czasu w stałych odbiorców.
KUP TERAZ