W swej najnowszej książce Jan M. Jackowski jako historyk przypomina o faktach, jako publicysta ożywia je, a jako polityk szuka ukrytych inspiracji,...
Motyw to książka niezwykła inspirująca, motywująca, oryginalna w formie. To zbiór posterów z cytatami i grafiką, budzącymi natchnienie i refl...
Nie ta brama, nie to podwórko... SkrÄ™ciÅ‚ za szybko, dookoÅ‚a trzymetrowy mur. GoniÄ…cy go tajniak rzuciÅ‚ nim o Å›cianÄ™. PociemniaÅ‚o mu na chwilÄ...
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjal...
Książka do ostatniej strony przesiąknięta jest atmosferą Krakowskiego Klubu Wtorkowego, który jak wiele takich inicjatyw w różnych miastach w ...
Mariusz Pilis to znany krakowski reżyser i dziennikarz, twórca TVP Info oraz filmu i książki List z Polski. Gdy planował powstanie Upadku Rzeczyp...
15,5 kilometra do granicy to idealna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub chce nim zostać; zrozumieć i poznawać świat, pr...
Liderzy biznesu o gospodarce" to cykl wywiadów z ludźmi, którzy ,,na własnej skórze" doświadczyli blasków i cieni polskiego biznesu. Rozmówcy ...
Wielka Brytania kojarzy nam się głównie z Big Benem, Królową Elżbietą II, słynną tea time, ale także z ?drugim domem? dla wielu polskich emi...
Pod powierzchnią rzeczy. Toczy się skomplikowana walka pomiędzy teraz a wczoraj. A to, co widać. Jest tylko wąskim wycinkiem rzeczywistości. ,,W...
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywno...
Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie...
Mroczne czasy PRL-u, natchnione idee i niezłomny duch walki opozycjonistów. W takiej atmosferze powstaje sprytny plan zniszczenia muzeum Lenina w Po...
Książka przedstawia pułapki, jakie na wyborców zastawiają marketingowcy. Ostrzega przed nimi, lecz - co ważniejsze - wskazuje również, jak je ...
W kontaktach z mediami, szczególnie w sytuacjach kryzysowych to właśnie oni idą na pierwszy ogień. Często muszą tłumaczyć niezbyt trafne, wyp...
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są ,,strzałem w kolano ...
KRYZYS - to słowo, które nie schodzi z ust polityków, dziennikarzy czy przeciętnego Polaka od kilku lat. Stało się już tak "popularne", że wie...