Cena: 31.25 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Marketing polityczny Studium porównawcze za 31.25 zł w księgarni madbooks.pl
Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działaniei znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności ninie...
zobacz więcej informacji
Cena: 31.25 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Marketing polityczny Studium porównawcze za 31.25 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Podręczniki/Akademickie
ISBN: 9788301147372
Waga: 0.5200 kg
Rok wydania: 2007
Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działaniei znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy.Między innymi niespodziewany sukces „Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną zastosowania metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców.Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.Spis treści: I - Historia zastosowania marketingu politycznego II - Cechy szczególne marketingu politycznego III - Analiza rynku politycznego
KUP TERAZ