Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą ...
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstw...
Praca została przygotowana przez lekarzy i socjologów z ogromnym doświadczeniem i dorobkiem naukowym z zakresu starości i starzenia się. Ich kole...
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer ch...
Public relations w małym, kobiecym biznesie Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie za...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają ...
Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention econo...
Czy można zautomatyzować autentyczność? Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashta...
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to th...
Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i angloj...
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianow...
Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kultur...
"Zarówno temat pracy, jak i podjęte w niej zagadnienia badawcze mieszczą się w głównym nurcie ważnej i aktualnej tematyki badań nauk o bezpiec...
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystani...
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy...
Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiarowy przedstawia kwestię promocji zdrowia i prewen...
Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed d...
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji ...
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianow...
To nowoczesny podrÄ™cznik akademicki wprowadzajÄ…cy w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu spoÅ‚ecznym, politycznym i publicznym. SzczegÃ...
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to je...
Slajdy wypeÅ‚nione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne†obrazki ukradzione z Google. Na koÅ„cu slajd „DziÄ™kujÄ™ za uwagÄ™â€. B...
Wielu ludzi oczekuje stabilizacji w gospodarce po załamaniu się rynku w 2007 roku, największym krachu od czasów wielkiego kryzysu okresu międzywo...
Książka stanowi trzecią część opracowania dotyczącego zagrożeń zdrowia publicznego. Dwie pierwsze publikacje dotyczyły uwarunkowań środowi...
Dzisiejszy samorzÄ…d nie jest tym samym podmiotem dziaÅ‚alnoÅ›ci, którym byÅ‚ na poczÄ…tku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistoÅ...
Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umiesz...
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na ko...