Cena: 43.91 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Model StoryBrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki | za 43.91 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkęszkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają d...
zobacz więcej informacji
Cena: 43.91 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Model StoryBrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki | za 43.91 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: MT Biznes
Kategoria: Nauka, biznes/Marketing
ISBN: 9788380874190
Waga: 0.4500 kg
Rok wydania: b/d
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historiÄ™ swojej firmy. Na takÄ… książkÄ™szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; majÄ… do opowiedzenia wÅ‚asnÄ…historiÄ™.Każdego dnia wiÄ™kszość przedsiÄ™biorców popeÅ‚nia bÅ‚Ä…d, który kosztuje ich tysiÄ…ce, oile nie miliony zÅ‚otych. Polega on na tym, że nie mówiÄ… jasno o tym, co majÄ… dozaoferowania.Klienci kupujÄ…, ponieważ zachÄ™cajÄ… ich do tego wÅ‚aÅ›ciwie dobrane sÅ‚owa, a dziÄ™ki tejksiążce nauczysz siÄ™, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dziÄ™ki czemupotencjalni odbiorcy dostrzegÄ… korzyÅ›ci, jakie przyniesie im korzystanie z twoichproduktów, pomysłów czy usÅ‚ug.CzytajÄ…c Model StoryBrand, poznasz:• siedem uniwersalnych elementów opowieÅ›ci, które dziaÅ‚ajÄ… na odbiorców,• prawdziwe motywacje klientów,• metody upraszczania przekazu, który stanie siÄ™ dla klientów jasny i zachÄ™ci ich dodziaÅ‚ania,• sposoby tworzenia skutecznych treÅ›ci do zamieszczania na stronach internetowych, wfolderach reklamowych i w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiÄ…com klientów, jak przestać marnowaćpieniÄ…dze na dziaÅ‚ania marketingowe i rozwijać biznes dziÄ™ki formuÅ‚owaniu jasnegoprzekazu. Ten schemat przyda siÄ™ także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteÅ›wÅ‚aÅ›cicielem ogromnego przedsiÄ™biorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiemubiegajÄ…cym siÄ™ o gÅ‚osy wyborców, książka Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekazdla swojej marki już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej dziaÅ‚alnoÅ›ci,a także o wyjÄ…tkowej wartoÅ›ci, którÄ… twoja marka wnosi w życie klientów.***To najważniejszy poradnik marketingowy roku. Wszystkie osoby profesjonalnie zajmujÄ…cesiÄ™ komunikacjÄ… znajÄ… znaczenie opowieÅ›ci. Donald Miller opracowaÅ‚ metody, któresprawiÄ…, że twój przekaz zdoÅ‚a przebić siÄ™ przez szum informacyjny i dotrze donajbardziej znużonego reklamÄ… pokolenia odbiorców. Musisz przeczytać tÄ™ książkÄ™!Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy „New York Timesaâ€Donald Miller nauczy ciÄ™ o wiele wiÄ™cej, niż tylko jak sprzedawać; pokaże ci, jakzmieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu pewnÄ… rolÄ™, a dziÄ™ki tej książcedowiesz siÄ™, jak to zrobić. JeÅ›li chcesz, aby twój biznes siÄ™ rozwijaÅ‚, przeczytajjÄ….John C. Maxwell, autor bestsellerów z listy „New York Timesaâ€JeÅ›li lubisz zarabiać, przeczytaj tÄ™ książkÄ™. Model StoryBrand w niej zawarty pomożeci tworzyć hasÅ‚a reklamowe, których odbiorcy sÅ‚uchajÄ… i na które reagujÄ…. My z niegokorzystamy i wszystko dziaÅ‚a jak należy!Ryan Deiss, zaÅ‚ożyciel i prezes firmy DigitalMarketerPo zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i zapoznaniu siÄ™ z jego modelemzmieniliÅ›my naszÄ… stronÄ™ internetowÄ…, a efekty okazaÅ‚y siÄ™ fantastyczne. Od razuzauważyliÅ›my różnicÄ™. Model StoryBrand dziaÅ‚a i wdrażamy go w caÅ‚ej organizacji.Przeczytaj tÄ™ książkÄ™!Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies oraz współautor książkiNowy jednominutowy menedżer***DONALD MILLER pomógÅ‚ już tysiÄ…com klientów sprecyzować przekaz marketingowy, dziÄ™kiczemu ich dziaÅ‚alność nabraÅ‚a rozpÄ™du. Jest prezesem firmy StoryBrand,współprowadzÄ…cym podcast Building a StoryBrand, a także autorem kilku książek, w tymbestsellerów Blue Like Jazz oraz A Million Miles in a Thousand Years. Mieszka wNashville, w stanie Tennessee wraz z żonÄ… Betsy oraz psami Lucy i June Carter.
KUP TERAZ