Cena: 33.74 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treÅ›ci w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadajÄ…ce na pytania odbiorców | za 33.74 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przep...
zobacz więcej informacji
Cena: 33.74 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treÅ›ci w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadajÄ…ce na pytania odbiorców | za 33.74 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: MT Biznes
Kategoria: Nauka, biznes/Marketing
ISBN: 9788382310559
Waga: 0.6500 kg
Rok wydania: b/d
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonujÄ… w erze internetowej hiperdostÄ™pnoÅ›ci informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazaÅ‚y, że Å›rednio okoÅ‚o 70 procent nabywców ponad poÅ‚owÄ™ swoich badaÅ„ przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie wiÄ™kszy wpÅ‚yw ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usÅ‚yszy od sprzedawcy. SÅ‚uchaj o co pytajÄ… klienci, a nastÄ™pnie szczerze odpowiadaj Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupiÅ‚ siÄ™ przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treÅ›ci, by wywierać wpÅ‚yw na decyzje potencjalnych klientów. WytypowaÅ‚ pięć kategorii pytaÅ„ (oraz pięć rodzajów treÅ›ci, które na nie odpowiadajÄ…), które zapewniajÄ… wiÄ™kszy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. WyodrÄ™bniÅ‚ tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukujÄ… najczęściej, gdy muszÄ… podjąć decyzjÄ™ zakupowÄ…. DziÄ™ki lekturze jego książki dowiesz siÄ™ także, jak: - wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym; - tworzyć efektywne treÅ›ci na firmowÄ… stronÄ™ www, aby z powodzeniem przeprowadziÅ‚y klienta przez caÅ‚ość lejka sprzedażowego; - wykonać we wÅ‚asnym zakresie siedem różnych nagraÅ„ wideo, które realnie przeÅ‚ożą siÄ™ na sprzedaż i liczbÄ™ finalizowanych transakcji (badania pokazujÄ…, że materiaÅ‚y wideo w 2022 roku bÄ™dÄ… stanowiÅ‚y 82 procent aktywnoÅ›ci konsumenckiej w internecie); - wykorzystać moc insourcingu i zaangażować wÅ‚asny zespół do tworzenia Å›wietnych treÅ›ci. Co chce wiedzieć klient? to coÅ› wiÄ™cej niż książka, to podsumowanie piÄ™ciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym Å›wiecie. To inspirujÄ…cy mix najnowszych narzÄ™dzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadajÄ…c wyczerpujÄ…co na ich pytania, problemy i wÄ…tpliwoÅ›ci. *** Kolejna książka o content marketingu? Nie! To TA książka! Znajdziesz w niej prostÄ… i skutecznÄ… metodÄ™ pozyskiwania klientów przy pomocy ich wÅ‚asnych pytaÅ„. ZmieÅ„ perspektywÄ™. Zapomnij o swoich wyobrażeniach. Przyjmij perspektywÄ™ klienta. SÅ‚yszaÅ‚em to wiele razy, ale Marcus Sheridan pokazaÅ‚ konkretnie jak to zrobić. Åukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor książki „ABC marketingu B2Bâ€, prowadzi firmÄ™ doradczo-szkoleniowÄ… Grow Consulting Marcus Sheridan udowadnia, że istotÄ… skutecznych dziaÅ‚aÅ„ marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania – nawet jeÅ›li te sÄ… dla Ciebie „niewygodneâ€. Co chce wiedzieć klient? to pozycja obowiÄ…zkowa dla każdego sprzedawcy i content managera. Anna KoÅ‚odziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing Marcus Sheridan dotyka istoty inbound marketingu – stawania siÄ™ nauczycielem, przewodnikiem, latarniÄ… morskÄ… dla swoich klientów. (…) Åšwiat siÄ™ zmieniÅ‚ i ludzie dziÅ› odmiennie robiÄ… zakupy, odrzucajÄ…c to, co byÅ‚o wczeÅ›niej. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu zadać odpowiednie pytania. (…) Skoncentruj siÄ™ na lÄ™kach, pragnieniach, obawach i zmartwieniach twoich klientów. Co chce wiedzieć klient? to przede wszystkim swoista filozofia biznesu. Sposób podejÅ›cia do strategii komunikacji, która oparta jest na otwartoÅ›ci, argumentacji i szczeroÅ›ci. Jacek KotarbiÅ„ski, ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski.com To także jedna z najbardziej transparentnych książek o content marketingu, jakie czytaÅ‚em. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie mówi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klientów, radzeniu sobie z trudnymi konkurentami i angażowaniu handlowców w proces tworzenia treÅ›ci. PrzypomniaÅ‚y mi siÄ™ wszystkie lekcje, jakie wyniosÅ‚em z pracy w handlu (…) podstawy, które wiÄ™kszość firm ignoruje (a wiÄ™kszość dużych agencji nie może pojąć). Jako wielki amator pisanych z uważnoÅ›ciÄ…, mÄ…drych i przydatnych lektur chciaÅ‚em wyrazić swój szacunek za Å›wieżość i trafność tej książki. Roger C. Parker *** MARCUS SHERIDAN jest znanym ekspertem w dziedzinie inbound i content marketingu. WystÄ™puje na miÄ™dzynarodowych konferencjach jako prelegent o niezwykÅ‚ej umiejÄ™tnoÅ›ci ekscytowania, angażowania i motywowania publicznoÅ›ci. WspółpracujÄ…c z setkami firm, pomaga im zyskać status najbardziej zaufanych marek w branży. Teksty Marcusa ukazujÄ… siÄ™ w licznych publikacjach branżowych, miÄ™dzy innymi w „New York Timesieâ€, dla którego Marcus pisze teksty jako „guru marketingu sieciowegoâ€, czy w magazynie „Forbesâ€, na Å‚amach którego zostaÅ‚ uznany za jednego z 20 „najbardziej intrygujÄ…cych mówców†w 2017 roku. Opowieść o tym, jak zdoÅ‚aÅ‚ uratować swojÄ… firmÄ™ River Pools od katastrofy gospodarczej w 2008 r., znalazÅ‚a siÄ™ w wielu książkach, publikacjach i uniwersyteckich case studies na caÅ‚ym Å›wiecie.
KUP TERAZ