Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć prz...
WÅ‚osi mieli faszyzm, Niemcy narodowy socjalizm, Anglosasi liberalizm, a Rosjanie komunizm. Zobacz pierwszy i jedyny polski -izm (Mesjanizm!) podrasow...
Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zaj...
Autorzy:Prof. nadz. dr hab. Joanna JasiÅ„ska, MBA absolwentka Akademii Medycznej w Poznaniu. TytuÅ‚ doktora uzyskaÅ‚a na Uniwersytecie Åódzkim, a n...
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz t...
JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli ud...
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicÄ…, Made in Italy jest symbolem jakoÅ›ci i smaku.Powszechnie rozpoznajemy wÅ‚oskie produkty, wykorzystujemy wÅ...
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. O...
Praca Marcina Sobonia jest wynikiem jego wieloletnich badań nad problematyką handlu bronią konwencjonalną we współczesnym świecie. Do tego tema...
OBRAZKOWE MEMY INERNETOWE to oryginalna ciekawa praca Jakuba Sroki. Stanowi swoistą próbę monografii, względnie nowego pojęcia/zjawiska - obrazko...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkęszkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają d...
Twoja pensja zależy od planów sprzedażowych? Masz swoją firmę i starasz się o nowe zlecenia? A może szukasz nowej pracy, by więcej zarabiać? ...
Publikacja przedstawia Å›wiat mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w ujÄ™ciu miÄ™dzynarodowym. Autorka zaprezentowaÅ‚a w niej specyfikÄ™ i fenomen mediów spoÅ...
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywno...
Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i i...
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej repreze...
PRZETÅUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciÄ…gajÄ…cej, fascynujÄ…cej i zaskakujÄ…co przystÄ™pnej książce Eri...
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Se...
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale prz...
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamo...
Prezentowana książka ukazuje nowatorskie spojrzenie na realizowaną funkcję kierowniczą w podmiotach ochrony zdrowia uwzględniające dynamiczne z...
Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na ko...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przeds...
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań ...
Dr hab. Åukasz Wojcieszak - Prawnik i politolog. Absolwent Uniwersytetu JagielloÅ„skiego. W 2016 roku otrzymaÅ‚ stopieÅ„ doktora habilitowanego nauk ...