Cena: 11.89 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne usÅ‚ugi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne | za 11.89 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicÄ…, Made in Italy jest symbolem jakoÅ›ci i smaku.Powszechnie rozpoznajemy wÅ‚oskie produkty, wykorzystujemy wÅ...
zobacz więcej informacji
Cena: 11.89 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne usÅ‚ugi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne | za 11.89 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: Esteri
Kategoria: Nauka, biznes/Marketing
ISBN: 9788365625601
Waga: 0.7000 kg
Rok wydania: b/d
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą, Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku. dr hab. Witold Kowal, prof. UEDyrektor Instytutu MarketinguUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem, pełnym danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiającym pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w Internecie,organizacja wydarzeń kulinarnych,opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.
KUP TERAZ