Cena: 40.97 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej za 40.97 zł w księgarni selkar.pl
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. O...
zobacz więcej informacji
Cena: 40.97 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej za 40.97 zł w księgarni selkar.pl
Wydawca: PWE
Kategoria: Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Ekonomia/Marketing. Badania marketingowe
ISBN: 9788320824636
Waga: 0.3400 kg
Rok wydania: 2021
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.
Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi:
• jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
• jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii,
• w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
• jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
• jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.
Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.
KUP TERAZ