Cena: 34.10 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Marketing 5.0. Technologie Next Tech | za 34.10 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Se...
zobacz więcej informacji
Cena: 34.10 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Marketing 5.0. Technologie Next Tech | za 34.10 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: MT Biznes
Kategoria: Nauka, biznes/Marketing
ISBN: 9788382310832
Waga: 0.3000 kg
Rok wydania: b/d
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. SkupiajÄ… siÄ™ w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszÄ… stawić czoÅ‚a marketerzy: szybkim postÄ™pie technologicznym, zmieniajÄ…cym siÄ™ zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnieÅ„ Marketingu 5.0 sÄ… także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które majÄ… pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartoÅ›ci oferowanej na każdym etapie Å›cieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglÄ…dajÄ… siÄ™ przykÅ‚adom zastosowania nowoczesnych rozwiÄ…zaÅ„ technologicznych w różnych firmach, jednoczeÅ›nie pokazujÄ… jak samodzielnie zaprojektować strategiÄ™ wykorzystujÄ…cÄ… technologiÄ™ odpowiedniÄ… dla różnych celów marketingowych. Książka skÅ‚ada siÄ™ z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpÅ‚ynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiajÄ… siÄ™, w jaki sposób pokonać podziaÅ‚y spoÅ‚eczne, wynikajÄ…ce chociażby z nierównoÅ›ci ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do caÅ‚ego rynku. Część druga zajmuje siÄ™ nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na caÅ‚ym Å›wiecie, a także wyjaÅ›nia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które staÅ‚y siÄ™ charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagÅ‚Ä™bia siÄ™ w realia szybko rozwijajÄ…cej siÄ™ technologii w kontekÅ›cie sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistoÅ›ci rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain. *** „Książka pojawiÅ‚a siÄ™ w odpowiednim momencie i Å›wietnie wpisuje siÄ™ w obecne czasy pandemii. PrzedÅ‚użajÄ…ca siÄ™ kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiÅ‚a wiele firm do przyjrzenia siÄ™ cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej również Å›wietny podrÄ™cznik dla praktykujÄ…cych menedżerówâ€. Walter Viera, byÅ‚y przewodniczÄ…cy International Council of Management Consulting Institutes „Niezwykle aktualny, a jednoczeÅ›nie dalekowzroczny wglÄ…d w technologie cyfrowe i ich możliwoÅ›ci transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumiejÄ…, co z sobÄ… niesie ten potencjaÅ‚ i podejmÄ… odpowiednie dziaÅ‚ania, zapewniÄ… swoim firmom trwaÅ‚Ä… przewagÄ™ rynkowÄ…â€. George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii „Philip Kotler posiada niezrównanÄ… zdolność nadawania klarownoÅ›ci przeszÅ‚oÅ›ci, teraźniejszoÅ›ci i przyszÅ‚oÅ›ci marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrowÄ… technologiÄ™ w marketingowe myÅ›lenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i ponadczasowaâ€. Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College *** Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracowaÅ‚ jako wykÅ‚adowca w Katedrze Marketingu MiÄ™dzynarodowego. WedÅ‚ug „Wall Street Journal†należy do szeÅ›ciu najbardziej wpÅ‚ywowych myÅ›licieli biznesowych. OtrzymaÅ‚ szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na caÅ‚ym Å›wiecie – jego książki przetÅ‚umaczono na ponad dwadzieÅ›cia pięć jÄ™zyków, a sam regularnie zabiera gÅ‚os na miÄ™dzynarodowych forach. Hermawan Kartajaya jest zaÅ‚ożycielem i prezesem MarkPlus, Inc. i jednym z „50 guru, którzy ksztaÅ‚tujÄ… przyszÅ‚ość marketingu†wedÅ‚ug Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii. Jest również laureatem nagrody Distinguished Global Leadership (wybitnego przywództwa Å›wiatowego) przyznawanej przez Pan-Pacific Business Association przy Uniwersytecie Nebraski – Lincoln. Jest również prezesem Asia Council for Small Business oraz współzaÅ‚ożycielem Asia Marketing Federation. Iwan Setiawan jest dyrektorem generalnym w MarkPlus, Inc. Pomaga firmom w zaprojektowaniu strategii korporacyjnych i marketingowych. Aktywny pisarz i mówca, a także redaktor naczelny „Marketeersâ€.
KUP TERAZ