Cena: 32.99 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Prognozuj kto kliknie kupi skÅ‚amie lub umrze za 32.99 zł w księgarni madbooks.pl
PRZETÅUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciÄ…gajÄ…cej, fascynujÄ…cej i zaskakujÄ…co przystÄ...
zobacz więcej informacji
Cena: 32.99 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Prognozuj kto kliknie kupi skÅ‚amie lub umrze za 32.99 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Poradniki i przewodniki
ISBN: 9788380872585
Waga: 0.6100 kg
Rok wydania: 2018
PRZETÅUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW
WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH
W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.
Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje.
Dlaczego? Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.
***
Dr Eric Siegel jest zaÅ‚ożycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym „Predictive Analytics Timesâ€. ByÅ‚y profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcÄ…, nauczycielem i liderem w branży.
***
„Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów danychâ€.
Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com
„EkscytujÄ…ca i wciÄ…gajÄ…ca – czyta siÄ™ jÄ… jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeÅ›li jest stosowana wÅ‚aÅ›ciwie, wpÅ‚ywa na ich dziaÅ‚ania. Przy pomocy przykÅ‚adów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego Å›wiataâ€.
Marianna Dizik, statystyk, Google
„Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosÅ‚y porażkÄ™ – objaÅ›nia zawiÅ‚oÅ›ci wielkich zbiorów danych i daje przykÅ‚ady z życia, jak organizacje wykorzystujÄ… potencjaÅ‚ analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmianâ€.
John Francis, starszy analityk danych, Nike
PodajÄ…c fascynujÄ…ce przykÅ‚ady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiajÄ… pieniÄ…dze, prognozujÄ…c, co zrobiÄ… klienci. Gdy zaczniesz czytać tÄ™ książkÄ™, nie bÄ™dziesz w stanie odÅ‚ożyć jej na półkÄ™â€.
Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing
„Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziaÅ‚ać nieprzewidywalnoÅ›ci Å›wiata. Eric jasno wyjaÅ›nia, dlaczego niektóre decyzje sÄ… bardziej zyskowne od innych – i ja siÄ™ z nim zgadzamâ€.
Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!
KUP TERAZ