The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to th...
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych ...
Publikacja przedstawia Å›wiat mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w ujÄ™ciu miÄ™dzynarodowym. Autorka zaprezentowaÅ‚a w niej specyfikÄ™ i fenomen mediów spoÅ...
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców...
Publikacja przedstawia Å›wiat mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w ujÄ™ciu miÄ™dzynarodowym. Autorka zaprezentowaÅ‚a w niej specyfikÄ™ i fenomen mediów spoÅ...
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych ...
Publikacja przedstawia Å›wiat mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w ujÄ™ciu miÄ™dzynarodowym. Autorka zaprezentowaÅ‚a w niej specyfikÄ™ i fenomen mediów spoÅ...
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych ...
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców...
Publikacja przedstawia Å›wiat mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w ujÄ™ciu miÄ™dzynarodowym. Autorka zaprezentowaÅ‚a w niej specyfikÄ™ i fenomen mediów spoÅ...
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców...
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to th...
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych ...
Publikacja przedstawia Å›wiat mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w ujÄ™ciu miÄ™dzynarodowym. Autorka zaprezentowaÅ‚a w niej specyfikÄ™ i fenomen mediów spoÅ...
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców...
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców...
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów sp...
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców...
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to th...
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to th...