Cena: 45.42 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Zachowania konsumentów | za 45.42 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców...
zobacz więcej informacji
Cena: 45.42 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Zachowania konsumentów | za 45.42 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kategoria: Nauka, biznes/Ekonomia
ISBN: 9788301194604
Waga: 0.4400 kg
Rok wydania: b/d
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpÅ‚ywu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodÄ…cych polskich oÅ›rodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona KoźmiÅ„skiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Åódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowaÅ„ autorów jest konsument, jego decyzje i dziaÅ‚anie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostÄ™pu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiÄ™biorstw na rynki zagraniczne. GÅ‚Ä™bokiej analizie poddane zostaÅ‚y najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpÅ‚ywem zmieniajÄ…cego siÄ™ otoczenia oraz zachodzÄ…cych w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzÄ… w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te sÄ… spowodowane zarówno użytkowaniem mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, usÅ‚ug mobilnych, zmianÄ… w stylu życia, jak i dziaÅ‚aniami przedsiÄ™biorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikÄ™ segmentów konsumentów charakteryzujÄ…cych rynki rozwiniÄ™te. Monografia stanowi bogate źródÅ‚o wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarzÄ…dzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków. Informacja o autorze/ redaktorze: dr hab. MaÅ‚gorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrujÄ… siÄ™ przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowaÅ„ biznesu miÄ™dzynarodowego, zachowaÅ„ konsumentów na rynku miÄ™dzynarodowym oraz miÄ™dzynarodowych strategiach przedsiÄ™biorstw.Â
KUP TERAZ