Cena: 26.94 zł
Sklep: sensus.pl
Kup teraz Autentyczność przyciÄ…ga. Jak budować swojÄ… markÄ™ na prawdziwym i porywajÄ…cym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujÄ…cych ćwiczeÅ„ za 26.94 zł w księgarni sensus.pl
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy wi...
zobacz więcej informacji
Cena: 26.94 zł
Sklep: sensus.pl
Kup teraz Autentyczność przyciÄ…ga. Jak budować swojÄ… markÄ™ na prawdziwym i porywajÄ…cym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujÄ…cych ćwiczeÅ„ za 26.94 zł w księgarni sensus.pl
Wydawca: sensus
Kategoria: Ksiazki/Marketing/Marketing
ISBN: 9788328344907
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natÅ‚okiem informacji nie jesteÅ›my w stanie przyswoić wszystkich danych. PodÅ›wiadomie wychwytujemy wiÄ™c sygnaÅ‚y o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem siÄ™ w dobrym Å›wietle i udawaniem, przestajemy drżeć o wÅ‚asny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy siÄ™ ku tym, którzy wydajÄ… siÄ™ na tyle naturalni, by móc im ufać. I sami siÄ™ tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy wÅ‚aÅ›nie historyczny zwrot ku autentycznoÅ›ci. Dorota Mierzejewska-Floreani, Radary na prawdziwość ("ZwierciadÅ‚o" nr 5/2017) Autentyczność jako trend marketingowy caÅ‚y czas siÄ™ rozpowszechnia. Pierwsze wydanie książki ukazaÅ‚o siÄ™ w 2015 roku. TrafiÅ‚a ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziÅ‚a zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skÅ‚oniÅ‚a setki osób do przyglÄ…dania siÄ™ sobie, zadawania sobie ważnych pytaÅ„ i szukania wÅ‚asnej drogi do autentycznoÅ›ci - w biznesie i w życiu. Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejÅ›ciu do biznesu! Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobÄ… w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usÅ‚ugi. Sprawia, że Twoja marka staje siÄ™ nie do podrobienia. DziÄ™ki temu możesz docierać do wÅ‚aÅ›ciwych osób - Twoich idealnych klientów. Bo autentyczność ma moc przyciÄ…gania! Masz przed sobÄ… praktyczny przewodnik zawierajÄ…cy mnóstwo ćwiczeÅ„ oraz pytaÅ„, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykÅ‚ady osób, które zaczęły budować swojÄ… dziaÅ‚alność na szczerym przekazie - pochodzÄ…cym z ich wnÄ™trza, czyli zgodnym z tym, kim sÄ…, w co wierzÄ… i co jest dla nich ważne. Drugie wydanie książki zostaÅ‚o wzbogacone o 40 inspirujÄ…cych ćwiczeÅ„. Nowe ćwiczenia - w piÄ™knej oprawie graficznej - zachÄ™cajÄ… do przyglÄ…dania siÄ™ sobie, poznawania i pokazywania siebie. PomogÄ… Ci wydobyć na zewnÄ…trz to, co jest w Tobie najbardziej wartoÅ›ciowe i wyjÄ…tkowe. ZainspirujÄ… do Å‚apania myÅ›li w locie oraz twórczej zabawy. Pracuj z książkÄ…! Notuj swoje pomysÅ‚y, podkreÅ›laj to, co chcesz zapamiÄ™tać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. DziÄ™ki temu Twój egzemplarz bÄ™dzie jedyny i niepowtarzalny - taki jak Ty. ŹródÅ‚o: https://www.marketingtopodstawa.com Zrozumienie idei autentycznoÅ›ci to obecnie podstawa dziaÅ‚aÅ„ biznesowych i komunikacyjnych. Dotyczy to w szczególnoÅ›ci firm, które chcÄ… być postrzegane jako innowacyjne. To ich pracownikom, menedżerom i wÅ‚aÅ›cicielom poleciÅ‚abym tÄ™ książkÄ™ w pierwszej kolejnoÅ›ci. Magdalena Jaworowicz, autorka książki Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej Trzy lata temu książkÄ™ Ani czytaÅ‚o siÄ™ jak opowieść o trendzie. Na szczęście dziÅ› autentyczność to nie tylko biznesowa konieczność, ale coraz częściej także codzienność dużych i maÅ‚ych organizacji. A książka Ani to wciąż Å›wietny przewodnik, jak siÄ™ odnaleźć w takiej rzeczywistoÅ›ci. Marzena Tajchman, konsultantka komunikacji wewnÄ™trznej, www.czesciwspolne.pl CzujÄ™ siÄ™ osobiÅ›cie zwiÄ…zana z książkÄ… Autentyczność przyciÄ…ga. Dlaczego? Bo to Ania uÅ›wiadomiÅ‚a mi, jak ważne jest autentyczne pisanie. Nie ma co ukrywać - Ania jest jednÄ… z matek chrzestnych Pani Swojego Czasu. Ola BudzyÅ„ska, Pani Swojego Czasu, www.paniswojegoczasu.pl AutentycznoÅ›ci nie da siÄ™ zaplanować ani nauczyć, ale można jÄ… z siebie wydobyć. Mnie książka Ani skontaktowaÅ‚a z tym, co naprawdÄ™ chcÄ™ dawać innym od siebie. Jest dla wszystkich, którzy nie znoszÄ… udawania. Åada Drozda, autorka książki Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca oraz audycji Emocjonalny Åad na antenie radia Chillizet Książka Ani uwiodÅ‚a mnie z wielu powodów. Przede wszystkim podpowiada, jak pracować nad swoim przekazem do Å›wiata, aby byÅ‚ szczery, prawdziwy i przejrzysty. Co ważne, opiera siÄ™ na konkretnych przykÅ‚adach i historiach, nie teoretyzujÄ…c. A jednoczeÅ›nie na każdym kroku podkreÅ›la, jak ważnym dla każdego z nas, nie tylko dla osób dziaÅ‚ajÄ…cych w biznesie, jest dogÅ‚Ä™bne poznanie siebie, bez którego trudno osiÄ…gnąć jakikolwiek sukces, zarówno osobisty, jak i zawodowy. Anna Mularczyk-Meyer, autorka książek Minimalizm po polsku, Minimalizm dla zaawansowanych, www.prostyblog.pl PrzejedliÅ›my siÄ™ sztucznoÅ›ciÄ…. W pogoni za perfekcjonizmem pogubiliÅ›my siebie, klientów i jakość usÅ‚ug. Ubrania wytrzymujÄ… zaledwie miesiÄ…c. Jedzenie nie psuje siÄ™ trzy lata. Nasze pogubienie budzi tÄ™sknotÄ™ za autentycznoÅ›ciÄ…, która przybiera na sile, a to daje nadziejÄ™ na powrót do prawdy - i w biznesie, i w życiu. To książka dla wszystkich tych, którzy wiedzÄ…, że nic tak nie przyciÄ…ga klientów jak zaufanie. A zaufanie buduje siÄ™ na prawdzie. Joanna Chmura, psycholog specjalizujÄ…cy siÄ™ w tematyce wstydu i odwagi, www.joannachmura.pl Autentyczność i poradnik Ani Piwowarskiej byÅ‚y dla mnie jak koÅ‚o ratunkowe w momencie budowania wÅ‚asnej marki. Co za ulga! Nie muszÄ™ pisać w chÅ‚odny i "profesjonalny" sposób, naÅ›ladujÄ…c duże korporacje! MogÄ™ mówić wÅ‚asnym gÅ‚osem, bez ukrywania siÄ™ za frazesami. DziÅ› wiem, że takie wÅ‚aÅ›nie autentyczne podejÅ›cie pozwoliÅ‚o mi zdobyć zaufanie klientek w bardzo konkurencyjnej branży kursów fotograficznych! Dominika Dzikowska, Kobieca Foto SzkoÅ‚a, www.kobiecafotoszkola.pl MogÄ™ Å›miaÅ‚o powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych książek tego typu, jakie miaÅ‚am w rÄ™kach. Jest napisana prostym, przystÄ™pnym jÄ™zykiem i nie obiecuje cudów, ale daje nam coÅ› wiÄ™cej. Dostajemy narzÄ™dzia i wiedzÄ™, która pozwala nam zmienić nasz sposób myÅ›lenia nie tylko o pisaniu, ale i o sobie jako marce. Iwona Czyżykowska, autorka bloga o książkach, www.czytajac.pl Autentyczność przestaje być tylko pustym sÅ‚owem, którym zrÄ™cznie operujÄ… media, bo na stronicach tego niezwykÅ‚ego poradnika dochodzi do pewnego cudu stworzenia. Zaczynamy czuć i rozumieć, co speÅ‚ni nas zawodowo, bo zaangażuje niepowtarzalnÄ… kombinacjÄ™ naszych zasobów, sprawi nam frajdÄ™ i odzwierciedli nasze wartoÅ›ci. A wiÄ™c czytaj, rób biznes, zarabiaj, czuj flow. Dorota Mierzejewska-Floreani, psycholog, dziennikarz Czym jest autentyczność? Zobacz!
KUP TERAZ