Cena: 30.08 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz SzukajÄ…c klienta | za 30.08 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamo...
zobacz więcej informacji
Cena: 30.08 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz SzukajÄ…c klienta | za 30.08 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: Helion - Onepress
Kategoria: Nauka, biznes/Marketing
ISBN: 9788328335363
Waga: 0.2500 kg
Rok wydania: b/d
W caÅ‚kiem niedawnych, a jednak już zamierzchÅ‚ych czasach życie zawodowe byÅ‚o prostsze - dziaÅ‚ marketingu kreowaÅ‚ i realizowaÅ‚ koncepty reklamowe, dziaÅ‚ handlowy aktywnie poszukiwaÅ‚ i pozyskiwaÅ‚ klientów, dziaÅ‚ obsÅ‚ugi zajmowaÅ‚ siÄ™ kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyÅ‚ano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowaÅ‚o siÄ™ życie danej branży... A potem to życie przeniosÅ‚o siÄ™ do internetu. Granice miÄ™dzy tym, co okreÅ›lamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyÅ‚y siÄ™, a Å›rodek ciężkoÅ›ci zdjÄ™to ze sprzedaży, przesuwajÄ…c go w stronÄ™ "jakoÅ›ci doÅ›wiadczania marki". Czy zatem w przyszÅ‚oÅ›ci rolÄ™ i zadania handlowców przejmÄ… dziaÅ‚y marketingu i obsÅ‚ugi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje siÄ™, zautomatyzuje i straci racjÄ™ bytu?Otóż nie - handlowcy zawsze bÄ™dÄ… potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajÄ™cie na Å›wiecie! Jednak także i ta profesja musi siÄ™ dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesnoÅ›ci. Jakich zatem kompetencji bÄ™dzie potrzebowaÅ‚ współczesny (i przyszÅ‚y) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może dziaÅ‚ać efektywnie bez wiedzy i umiejÄ™tnoÅ›ci z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbÄ… znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzÄ… w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicÄ™ istniejÄ…cej definicji sprzedaży w obszar marketingu. ÅÄ…czy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcÄ… odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.Arkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedÅ‚ drogÄ™ od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po czÅ‚onka zarzÄ…du spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczyniÅ‚ siÄ™ do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicÄ…. Od 20 lat jest trenerem, przeszkoliÅ‚ ponad 12 tysiÄ™cy osób z 23 krajów.Absolwent WydziaÅ‚u ZarzÄ…dzania i Technologii Å»ywnoÅ›ci Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii SpoÅ‚ecznej w Warszawie.Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów — wÅ›ród nich Mistrza sprzedaży, który doczekaÅ‚ siÄ™ już trzech wydaÅ„.Kinga Religa - praktyk i trener marketingu. Absolwentka Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. UkoÅ„czyÅ‚a kurs Professional Diploma in Marketing i uzyskaÅ‚a miÄ™dzynarodowy dyplom potwierdzajÄ…cy kwalifikacje i kompetencje marketingowe w The Chartered Institute of Marketing w Londynie.Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach, kieruje zespoÅ‚em odpowiedzialnym za projekty z zakresu promocji, w tym dokumenty strategii komunikacji marketingowej, prace koncepcyjne i kreatywne, przygotowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych wraz z nadzorem organizacyjnym i merytorycznym, realizacja projektów badawczych. Angażuje siÄ™ w przedsiÄ™wziÄ™cia zwiÄ…zane z marketingiem terytorialnym, promocjÄ… miast i regionów. Jest autorkÄ… i współautorkÄ… wielu kampanii promocyjnych z tego obszaru, realizowanych w kraju i za granicÄ….Regularnie prowadzi zajÄ™cia dydaktyczne na Uniwersytecie ÅšlÄ…skim i w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, a także szkolenia i warsztaty z zakresu marketingu oraz spoÅ‚ecznej odpowiedzialnoÅ›ci biznesu. Autorka artykułów na temat komunikacji marketingowej w branżowych czasopismach.
KUP TERAZ