Cena: 28.05 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Marketing jednostek terytorialnych za 28.05 zł w księgarni dadada.pl
Dzisiejszy samorzÄ…d nie jest tym samym podmiotem dziaÅ‚alnoÅ›ci, którym byÅ‚ na poczÄ…tku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistoÅ...
zobacz więcej informacji
Cena: 28.05 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Marketing jednostek terytorialnych za 28.05 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: UMCS
Kategoria: Marketing
ISBN: 9788377848180
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komunikacji, procesów zachodzących w otoczeniu globalnym, konieczności konkurowania i bycia konkurencyjnym. Wszystko to zmusza władze samorządowe do aktywnej postawy, jeżeli chodzi o zarządzanie, starania związane z zahamowaniem odpływu mieszkańców, osiedlaniem się nowych osób, utrzymaniem bądź pozyskiwaniem inwestorów, napływem turystów, czy w przypadku ośrodków akademickich - studentów. Autorzy publikacji szukają odpowiedzi na pytania: jak wygląda wykorzystanie narzędzi marketingu terytorialnego w rzeczywistości lokalnej? Czy przedstawiciele samorządów w Polsce poza deklaratywnym zapotrzebowaniem na poznanie i wdrożenie zasad marketingu realnie korzystają z jego technik i narzędzi? Czy ograniczają się do działań doraźnych, a głównym narzędziem marketingu jest promocja? Czy są w Polsce gminy, których liderzy tkwią w przekonaniu, że nie potrzebują polityki promocyjnej? Z Wprowadzenia
KUP TERAZ