Cena: 47.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Uwiedź klienta marketing w social mediach za 47.50 zł w księgarni madbooks.pl
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to...
zobacz więcej informacji
Cena: 47.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Uwiedź klienta marketing w social mediach za 47.50 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Poradniki i przewodniki
ISBN: 9788301208608
Waga: 0.3400 kg
Rok wydania: 2019
Z marketingiem jest jak z seksem. SÄ… różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzebaâ€. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojÄ™cia jak siÄ™ do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje siÄ™, że umiejÄ… robić to dobrze. Tylko na koÅ„cu brakuje „Wielkiego O!†- OsiÄ…gniÄ™cia sukcesu.
A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówiÄ™ nawet o orwellowskim podejÅ›ciu do tego równania, ale o rzeczywistoÅ›ci spoÅ‚ecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszÄ™?â€
Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu.
Ludzie w sieci to nie tylko „sÅ‚upki†i wykresy. To nie tylko liczby i „statystykiâ€. To, co zadziaÅ‚a Å›wietnie w jednym miejscu, nie musi dziaÅ‚ać w innym. Możemy starać siÄ™ mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelnÄ… odpowiedziÄ… na wiele pytaÅ„ jest (popularne wÅ›ród socjologów): to zależy.
W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw siÄ™, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykÄ™. Dopiero wtedy siÄ™ masz szansÄ™ na sukces.
Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie…
Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować…
Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.
KUP TERAZ