Cena: 49.98 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta za 49.98 zł w księgarni madbooks.pl
Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention ...
zobacz więcej informacji
Cena: 49.98 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta za 49.98 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe/Ekonomia
ISBN: 9788301213763
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2020
Bitwa współczesnego marketingu toczy siÄ™ przede wszystkim o uwagÄ™ konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistoÅ›ci stworzono pojÄ™cie „attention economyâ€, zakÅ‚adajÄ…ce, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o niÄ… należy przede wszystkim rywalizować.
A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy?
Ze wstępu autorów
Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym.
prof. dr hab. Małgorzata Bombol
Należy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe.
dr Michał Jan Lutostański
KUP TERAZ