Cena: 47.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Marketing w erze technologii cyfrowych nowoczesne koncepcje i wyzwania za 47.50 zł w księgarni madbooks.pl
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewoluc...
zobacz więcej informacji
Cena: 47.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Marketing w erze technologii cyfrowych nowoczesne koncepcje i wyzwania za 47.50 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Podręczniki/Akademickie
ISBN: 9788301202248
Waga: 0.4300 kg
Rok wydania: 2018
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.
Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Praca powstaÅ‚a pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Åódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Åódzkiego.
Zespół autorski tworzÄ…: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-ÅopaciÅ„ska,
prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŠRobert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.
KUP TERAZ